• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2
با حضور استاندار فارس و مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد؛

سیزدهمین میز خدمت استاندار فارس ویژه جوانان و دانشجویان

  • کد خبر : 41827
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
سیزدهمین میز خدمت استاندار فارس ویژه جوانان و دانشجویان
فارس_ سیزدهمین میز خدمت استاندار فارس ویژه جوانان و دانشجویان با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد. 

گیتی آنلاین_ در ادامه برپایی میز خدمت استاندار فارس و مسوولان استان، سیزدهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، این جمعه به دیدار و شنیدن مشکلات جوانان و دانشجویان اختصاص یافت و مسوولان دانشگاه ها در این برنامه ضمن دریافت درخواست دانشجویان، پیگیری دغدغه های آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این برنامه دو ساعته و در دیدار چهره به چهره با جوانان و دانشجویان، پاسخگوی پرسش ها و مطالبات آنان بود.

دکتر «محمود نجابت» در این برنامه ضمن دیدار و گفت و گو با جمعی از جوانان و دانشجویان، دغدغه های آنان را مورد بررسی قرار داد و در حاشیه این برنامه عنوان کرد: میز خدمت فرصتی است که جوانان و دانشجویان بتوانند به طور مستقیم با مسوولان ارشد استان ارتباط با قرار کنند.

او با بیان اینکه این اقدام فرصت خوبی است که موجب آسانتر شدن مراحل اداری می شود، افزود: اغلب مراجعه های امروز به میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه های مختلف دانشجویی، آموزشی، درمانی، دارویی، رفاهی، اشتغال، نقل و انتقالات و دیگر موارد مرتبط با جوانان و دانشجویان دانشگاه بود.

دکتر نجابت اضافه کرد: در این میز خدمت، دغدغه های مراجعان بررسی و با هدف رفع چالش ها و نیازهای آنان، اقدامات مورد نیاز صورت می پذیرد.

همچنین دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دیگر مسوولان استان و دانشگاه‌ ها نیز در این میز خدمت، به درخواست‌ های جوانان و دانشجویان رسیدگی کردند.

سیزدهمین میز خدمت استاندار فارس ویژه جوانان و دانشجویان با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز جمعه بیست و نهم دی ۱۴۰۲، با حضور استاندار فارس و جمعی از مسوولان و روسای دانشگاه ها در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41827

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.