• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1
اختصاصی جام ورزش :

شاگردان “نونا سنگ سفیدی” نایب قهرمان مسابقات هندبال دانشجویان کشور شدند

  • کد خبر : 61781
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
شاگردان “نونا سنگ سفیدی” نایب قهرمان مسابقات هندبال دانشجویان کشور شدند
تیم هندبال دانشگاه حکیم سبزوار در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، دختر دانشگاه‌ و موسسات آموزش عالی کشور بر سکوی دوم ایستاد.تیم هندبال دانشگاه حکیم سبزوار در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، دختر دانشگاه‌ و موسسات آموزش عالی کشور بر سکوی دوم ایستاد.

تیم هندبال دانشگاه حکیم سبزوار در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، دختر دانشگاه‌ و موسسات آموزش عالی کشور بر سکوی دوم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین: شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان،دختر دانشگاه‌ و موسسات آموزش عالی کشور از تاریخ؛ ۱۶ لغایت ۲۳ مردادماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که تیم دانشگاه حکیم سبزواری در رشته هندبال با هدایت مربی جهانی خود “نونا سنگ سفیدی” موفق شد به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها برسد. در همین رابطه خانم سنگ سفیدی سرمربی تیم هندبال دختران دانشگاه حکیم سبزواری در تشریح این خبر در گفتگو اختصاصی با صمد خزایی خبرنگار هندبال گفت؛ مسابقات هندبال با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که تیم دانشگاه حکیم سبزواری در گروه الف با تیم‌های پیام نور ایلام ، باهنر کرمان، تبریز و الزهرا تهران همگروه بود.

 

سنگ سفیدی با اشاره به نتایج این تیم در مرحله گروهی تصریح کرد؛ در بازی اول مقابل تیم باهنر کرمان بانتیجه ۲۵ بر ۱۳ پیروز شدیم. در گام دوم تبریز را ۲۹ بر ۱۴ از پیش رو برداشتیم، در بازی سوم نماینده تهران یعنی الزهرا را با حساب ۲۹ بر ۶ شکست دادیم و در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل ایلام با حساب ۲۱ بر ۱۶ به برتری رسیدیم تا به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی صعود کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه حکیم سبزواری افزود؛ در دیدار نیمه‌نهایی ۲۷ بر ۲۱ در یک دیدار سخت ونفسگیر بازیکنانم موفق شدند تیم ملی مهارت کرمان را شکست دهند و به فینال صعود کنند و در دیدار فینال نیز مقابل اصفهان میزبان در شرایطی که در نیمه اول با یک گل اختلاف به رختکن آمدیم اما در مجموع ۱۸ به ۱۴ بازی را به اصفهان واگذار کردیم و تنها با یک باخت بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفتیم.

سنگ سفیدی در ادامه نیز ضمن تشکر از خانمها مهرابادی و بلالی اعضای کادر فنی تیم دانشگاه حکیم سبزواری، سطح این رقابت‌ها را بسیار بالا دانست و بیان کرد؛ حضور بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری و قضاوت داوران آسیایی در این رقابت‌ها باعث شد تا شاهد سطح کیفی بسیار بالا مسابقات هندبال باشیم و کسب مقام نایب قهرمانی تیم هندبال دانشگاه در این رقابت‌ها بسیار ارزشمند است.

مالک باشگاه هندبال مهد ایران سبزوار که دارای مدرک مربیگری درجه D جهانی هم می‌باشد و به عنوان نایب رئیس بانوان هیات هندبال سبزوار نیز مشغول فعالیت است در پایان خاطر نشان کرد؛ حضورم به عنوان سرمربی در تیم هندبال دانشگاه حکیم سبزواری در شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان،دختر دانشگاه‌ه و موسسات آموزش عالی کشور تجربه بسیار خوبی بود و کسب مقام نایب قهرمانی این مسابقات با پنج پیروزی و کسب تنها با یک شکست مقابل تیم قدرتمند اصفهان میزبان را به تمامی عوامل دانشگاه، جامعه هندبال استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار تبریک عرض می‌کنم.

 

سردبیر خبر سید محمد موسوی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.