• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

شبیخون رضا سپهوند به رقبای انتخاباتی

  • کد خبر : 47842
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
شبیخون رضا سپهوند به رقبای انتخاباتی

رضا سپهوند با کمک خوانین سکوند به رقبای انتخاباتی خود شبیخون زد بزرگان ، کدخدایان و خوانین پورسرتیپ، عالیخانی و رحیم خانی که در ۲۵ اسفند جلسه ای حمایتی در منطقه سکوندنشین آوسو (آبستان) با محوریت روستای طالقان برگزار کرده بودند و هم قسم شدند تا از خواهرزاده خود دکتر رضا سپهوند حمایت کنند، امروز […]

رضا سپهوند با کمک خوانین سکوند به رقبای انتخاباتی خود شبیخون زد

بزرگان ، کدخدایان و خوانین پورسرتیپ، عالیخانی و رحیم خانی که در ۲۵ اسفند جلسه ای حمایتی در منطقه سکوندنشین آوسو (آبستان) با محوریت روستای طالقان برگزار کرده بودند و هم قسم شدند تا از خواهرزاده خود دکتر رضا سپهوند حمایت کنند، امروز به قول و قرارشان عمل کردند.

روستاهای باجولوند تقاضای میزبانی رضا سپهوند را داشتند که این پروفسور بی بدیل فیزیک لرستان و دانش آموخته توسعه اقتصادی توانست مهمان چند روستا شود و مابقی را به روزهای آینده موکول کرد.

سواران سکوند امروز با خواهرزاده خود به گفت و گو نشستند و هم‌قسم شدند با کمک برادران تفنگچی خود از ایل بزرگ بیرانوند اجازه ندهند بیرق توسعه خواهی دکتر رضا سپهوند بر زمین بیفتد.

اتحاد بیران و باجول در حال شکل گیری است

قول و قرار خوانین سکوند به همین جا ختم نمی شود و جهت حمایت از خواهرزاده خود رضا سپهوند در نظر دارند دو همایش بزرگ حمایتی در منطقه سکوندنشین (آوسو) و روستاهای باجول و بیرانوندنشین بخش پل هرو برگزار کنند.

مرد است و قولش

سونامی اتحاد بیران و باجول فرزندان هیژالی جهت حمایت از گفتمان توسعه خواهی رضا سپهوند در راه است

امروز روستاهای باجول نشین چغلوند رود، باغ پشم، یارعالی، کیکمدر ، ایوشان و روستاهای بیرانوندنشین خلج دره و دولیسکان علیا و سفلی … به اردوگاه توسعه خواهی دکتر رضا سپهوند پیوستند.

خبرنگار: مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47842

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.