• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

0

شب رویایی و خاطره‌انگیز برای بازنشستگان و پیشکسوتان ورزش سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 56530
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۱۶
شب رویایی و خاطره‌انگیز برای بازنشستگان و پیشکسوتان ورزش سیستان و بلوچستان
دومین آئین تکریم از پیشکسوتان ورزشی و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، دومین آئین تکریم از پیشکسوتان ورزشی و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه معاونین و مدیران استانداری، مدیرکل حراست استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، مدیران دستگاه های اجرایی استان، روسا و اعضای هیات های ورزشی استان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و نوانان استان با بیان اینکه، برای اولین بار است که طی دو سال متوالی این همایش خاطره‌انگیز برگزار میشود،گفت:  قطعا تکریم از پیشکسوتان ورزشی برای آینده ورزش و نسل جوان، ضروریتی انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از زیبای های این همایش، حضور بیش از ۶۰ بازنشسته حوزه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان که تا بحال دیده نشده بودند، برای اولین بار گرد هم آمدند و توسط استاندار و معاونین وی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56530

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.