• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

شرکت گاز استان فارس پیشگام در انتخابات

  • کد خبر : 39371
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
شرکت گاز استان فارس پیشگام در انتخابات
فارس_ نشست تخصصی- آموزشی با عنوان «روابط عمومی پویا، زمینه ساز انتخابات مطلوب» ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان به میزبانی شرکت گاز فارس در سالن پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برگزار شد.

گیتی آنلاین_ این نشست تخصصی و آموزشی در یک روز با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با حضور استاندار فارس، مشاور وزیر و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت گاز استان فارس در راستای مسئولیت اجتماعی میزبان این نشست تخصصی و آموزشی شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت گاز استان فارس هدف از پشتیبانی این نشست را بصیرت افزایی و افزایش آگاهی و جلب اعتماد مردمی با حضور پررنگ مردم و اکثریت آرا در انتخابات دانست.

در این نشست تخصصی ضرورت انتخابات، مولفه های چهارگانه و انتظارات از روابط عمومی ها مطرح و بر ضرورت استفاده از شیوه های نوین تولید و انتشار خبر در جهت افزایش مشارکت و انتخاب فرد اصلح تاکید شد و مباحث شیوه های کنشگری موثر رسانه ای در جهاد تبیین، تکنیک ها و فنون اقناعی، سواد شبکه های اجتماعی، توان افزایی ارتباطی در ارتباطات انسانی و جنگ روایت ها بصورت عملیاتی ارئه شد.

در این همایش تخصصی، اساتید حوزه رسانه از جمله افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور و محمد لسانی مدرس سواد رسانه به ارائه مباحث تخصصی این حوزه پرداختند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39371

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.