• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

شعرا و نویسندگان دفاع مقدس تکریم شدند

  • کد خبر : 30963
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
شعرا و نویسندگان دفاع مقدس تکریم شدند
فارس_ آیین تجلیل و پاسداشت از شعرا و نویسندگان دفاع مقدس استان با حضور سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، سردار سعید کوشکی جهرمی مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و حمیدرضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برگزار شد و در این میان از شاعران، نویسندگان و هنرمندان عرصه دفاع مقدس، تجلیل و تکریم به عمل آمد.

گیتی آنلاین_ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک ایام عزیز ماه ربیع و میلاد آقا رسول الله به هنرمندان، شاعران و نویسندگان حاضر و آرزوی روزگاری خوش، گفت: بسیار خرسندم که توفیق شد امروز خدمت شما اهالی فرهنگ و ادب باشم، ضمن آن که ما هم در اداره کل فرهنگ و ارشاد، تلاش خود را در زمینه حمایت از بزرگان این حوزه در دستور کار داریم و امیدواریم که مقبول شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس، افزود: در فعالیت هایی که این روزها در عرصه فرهنگ صورت می گیرد، سهم کمی از خدمات و کالاهای فرهنگی به حوزه فرهنگ انقلابی اختصاص دارد و حتما باید تلاش ما در جهت افزایش تولیدات در این عرصه باشد.

این مدیر فرهنگی استان خاطر نشان ساخت: تولیدات فرهنگی باید به گونه ای باشد که مخاطب هم درگیر آن شود و آیندگان بتوانند از این میراثی که شما اهالی فرهنگ و ادب به وسیله قلم و هنر خویش بر جای گذاشتید، بهره مند گردند.

قانعی، نسل امروز را به واسطه اتفاقاتی که در فضاهای مدرنیته و عالم جدید و لیبرالیسم رقم خورده؛ از تاریخ خویش و اندیشه های آرمانی انقلاب اسلامی؛ کمی دور شده دانست و اظهار کرد: این رسالت به نظر می آید که بر دوش شما هنرمندان و نویسندگان و شاعران گذاشته شده تا این پیام را منتقل کنید.

وی اظهار داشت: ما هم تمام تلاش خود را در جهت بسترسازی و فراهم کردن زمینه فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری ارزشی انجام می دهیم تا کار برای اهالی شعر و ادب تسهیل شود و این پیام؛ گستره توزیع وسیع تری پیدا کند.

گفتنی است، در پایان این آیین که در سالن شهید سلیمانی اداره کل حفظ آثار استان فارس برگزار گردید، از شاعران، نویسندگان و هنرمندان عرصه دفاع مقدس، تجلیل و تکریم به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30963

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.