• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

0

شناسایی اضطراب زودهنگام کودکان با شرکت در طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله

  • کد خبر : 59097
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
شناسایی اضطراب زودهنگام کودکان با شرکت در طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله
بوشهر_ به مناسبت روز بهزیستی سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر به همراه جمعی از کارشناسان آن مرکز از بیماران بستری بخش های اطفال و اورژانس اطفال بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با اهدا هدایا عیادت نمود.

گیتی آنلاین_ ضمن این عیادت که با استقبال کادر مدیریتی و درمانی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس قرار گرفت، صدیقه بهشتی پور سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر از اهمیت اجرای طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله سخن گفت.

در ادامه مسئول مهارت‌های زندگی معاونت پیشگیری بهزیستی عنوان نمود: یکی از معضلاتی که با آن دست‌به‌گریبان هستیم بحث اختلالات اضطرابی در کودکی است که اثر سوء خود را در نوجوانی و بزرگسالی به شکل شدیدتر نشان خواهد داد.

سهیلا اشجع در ادامه سخنان خود اضطراب را ام الامراض خواند و گفت: سازمان بهزیستی طی سامانه ای کودکان ۵ تا ۶ سال را از جهت اضطراب، غربالگری می نماید و در صورت تشخیص و نیاز به مراکز مشاوره ای ارجاع می دهد، همچنین سازمان بهزیستی متعهد گردیده است چنانچه وضعیت اقتصادی والد برای درمان مطلوب نباشد کمک هزینه درمان نیز پرداخت نماید.

شایان‌ذکر است طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ ساله از طریق سامانه ای به همین نام به نشانی : Http://Moshavereh.Behzisti.Gov.Ir در حال اجرا هست.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59097

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.