• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

شناسایی بیش از ۵۰۰ مسئله در بحث حاشیه نشینی

  • کد خبر : 54642
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
شناسایی بیش از ۵۰۰ مسئله در بحث حاشیه نشینی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در همایش حاشیه نشینی ۵۶۳ مسئله شناسایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد،امیر مرتضوی امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه همزمانی هفته قوه قضاییه با ایام دیگرسال پراترافیکی برای ما رقم زده  اظهار کرد: امسال، ۲۸ خردادماه، مصادف با عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت است پنجم تیرماه نیز عید غدیر داریم به علاوه انتخابات و تبلیغات آن شروع شده و تا دو هفته ادامه دارد همه باعث شده امسال نسبت به سالهای قبل سال پر ترافیکی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات براساس چهار مؤلفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برگزار می شود تصریح کرد: قوه‌قضائیه کمیته‌ها و ستاد‌هایی برای رسیدگی به تخلفات تشکیل داده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی ادامه داد: دیروز جلسه انتخابات را برگزار شد و در این جلسه تذکرات لازم داده شد به علاوه در این جلسه عناوین مجرمانه را اعلام شدابتدا تذکر و سپس بعد بی توجهی به تذکر پرونده قضایی تشکیل می شود.

مرتضوی در خصوص برنامه هفته قوه قضایی که از اول تا هفتم تیر ماه بیان کرد: در این هفته با توجه به همزمانی هفته قوه قضایی با عید غدیر برنامه ای با بنیاد بین‌المللی غدیر داریم همچنین برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی با حضور ریاست دادگستری، معاونان و دادستان و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای این ایام پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز اول هفته قضایی که روز جمعه است، سخنرانی رئیس کل دادگستری استان را در خطبه‌های پیش از نمازجمعه در مشهد پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در تمام شهرستان‌ها نیز سخنرانی رؤسای دادگستری‌ها یا دادستان‌ها را داریم که به عملکرد، دستاورد‌ها و نکات این دستگاه اشاره خواهند داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی افزود: دوم تیرماه به نام «حمایت قضایی از جهش تولید با مشارکت مردم»در جهت تحقق شعار سال این برنامه برنامه ریزی شده است به علاوه بازدید از یک واحد تولیدی دارای مشکل و معضل را در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم در هفته قوه‌قضائیه، مشکل آن‌ها را حل کنیم. در تمام شهرستان‌ها نیز پیش‌بینی شده تا همکاران سرکشی کنند.

مرتضوی  با بیان اینکه روز یکشنبه درجهت تکریم مردم به نام «تکریم مردم با ارائه خدمات» نام گذاری شده است، بیان کرد: دوشنبه‌های هر هفته ملاقات عمومی داریم که حداقل ۱۰۰ نفر در این ملاقات‌هاحضور می یابند.

وی به دادگاه‌های آنلاین را در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته حائز رتبه اول شدیم و در سال جدید نیز این موضوع را باقوت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.