• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

فیلمنامه؛ عنصری اساسی در سینمای جهان/ «پارادایم اصلی در فیلمنامه‌نویسی» الگویی در روایت ایده است کیوان چارداولی رئیس شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی کردستان شد آغاز عملیات گرده‌افشانی درختان انجیر دیم نی ریز  اهدای ۲۰ میلیارد ریال از سوی یک نیکوکار به شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین سامسونگ از اودیسه Neo G9 اولین مانیتور گیمینگ Dual UHD جهان رونمایی کرد تجارب و سوابق مدیریتی موفق نیکبخت مورد توجه نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد باشد اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری برپایی پایگاه های «پست یافته» در مسیر جشن عید غدیر دکتر حسینی: بخش داخلی دانش، ظرفیت و توان بالایی برای بومی‌سازی حوزه مسکن دارد/ دکتر نیکزاد: بنیاد مسکن و بانک مسکن عضو یک خانواده هستند تشدید گشت و کنترل در حریم قانونی پارک ملی دریاچه ارومیه آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان باید امانتدار رای مردم باشیم

1
وزیر بهداشت در دیدار شهید مدافع امنیت قروه‌ ای:

شهادت بالاترین درجه برای هر انسان است

  • کد خبر : 34501
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
شهادت بالاترین درجه برای هر انسان است
کردستان_ وزیر بهداشت در دیدار با خانواده شهید تورج اردلان از شهدای مدافع امنیت شهرستان قروه با بیان اینکه شهادت فیضی است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: بالاترین درجه برای انسان، شهادت است.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در سفر به شهرستان قروه به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور با حضور در منزل این شهید والامقام ضمن ابلاغ پیام رییس جمهور و اعضای هیات دولت، گفت: شهدا با خون خود، درخت تناور نظام جمهوری اسلامی ایران را آبیاری کردند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: در فجایع اخیر دیدید که رژیم جعلی صهیونیست به بیمارستان ها که ملجأ و پناه بیماران و مجروحان است، حمله کرد و تا کنون بیش از ۸ هزار نفر از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در غزه به شهادت رسیده اند که بیش از دو هزار نفر از آنها، کودک بوده اند.

وزیر بهداشت با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور، گفت: اغتشاشات سال گذشته طراحی دشمنان نظام بود که به لطف خدا و با فداکاری شهدای والامقام مدافع امنیت، این فتنه خاموش شد. خودمان را مدیون شهدا می دانیم و ادامه دهنده راه آنها هستیم.

دکتر عین اللهی به حضور خود در اجلاس منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در قاهره اشاره و خاطرنشان کرد: در آن اجلاس نمایندگان ۲۲ کشور حضور داشتند؛ اما هیچ کشوری از مظلومیت فلسطین دفاع نکرد و حال آن که این رژیم جعلی و کودک کش، به مراکز درمانی که بر اساس همه معاهدات و کنوانسیون های بین المللی، حمله به آنها ممنوع است، حمله کرد و خوی وحشی گری خود را نشان داد.

وی با بیان این که رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و استکبار جهانی، خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می دانستند، گفت: دست آنها در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، برای همگان رو شد و نشان دادند که جنایتکار انی سنگدلند؛ استکبار جهانی به ویژه آمریکا، در جنایات و به شهادت رساندن شهدای ما از ابتدای انقلاب تا کنون نقش اصلی را به عهده داشته اند.

گفتنی است شهید تورج اردلان، از شهدای مدافع امنیت و فراجا آذرماه سال گذشته در سن ۴۶ سالگی در اغتشاشات بانه به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34501

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.