• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

انجام تعمیرات اساسی کلید های ۲۰ کیلوولت ایستگاه شهروزشهر شیراز صف انتظار برای کمک‌های معیشتی و جهیزیه به صفر رسید/ ۱۰۰۰ حامی جدید طرح اکرام در ۱۰ روز محرم زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اعلام شد اجرای پویش لبخند مهربانی زمستانی هیات ورزش های همگانی استان فارس مشارکت بانک توسعه تعاون در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه خلیج فارس برگزار شد. تحقق افزون بر ۶۴ درصد از تعهد اشتغال در شهرستان ارومیه لازمه تحول جامعه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است یک واحد مرغداری با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید بیش از ۱۸ هزار فقره بیمه نامه کشاورزی در سیستان‌وبلوچستان و بلوچستان صادر شد کشاورزان مهرستان ۶۰ هکتار برنج کشت کردند پروژه‌های هواشناسی خراسان رضوی با پیشرفت ۷۰ درصدی به بهره‌برداری نزدیک می‌شوند

0
صفریان عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد :

شهرداری در خصوص تخریب مغازه های آموزش و پرورش باید تاوان پس بدهد

  • کد خبر : 57855
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
شهرداری در خصوص تخریب مغازه های آموزش و پرورش باید تاوان پس بدهد
ضرر وارده به بیت المال در حدی است که احساس می کنم در شهرم جنایتی رخ داده

آموزش و پرورش، شهردار، فرماندار ، استانداری و دستگاه های نظارتی باید پاسخگوی بیت المال باشند

حمیدرضا صفریان در گفت و گوی اختصاصی با گیتی آنلاین در خصوص تخریب مغازه های مدرسه معصومیه(س) شهر خرم آباد بیان داشت: جناب بارانی شهردار محترم که بیانیه صادر می کنی و می گویی قانون را اجرا کرده ام و رای کمیسیون بدوی و تجدید نظر را برای قلع بنا دارم ، همه می دانیم که طبق قانون عمل کرده ای ولی پاسخگو باش که آیا تمام پرونده هایی که تاکنون رای به قلع بنا داشته اند را تخریب کرده ای؟ آیا تاکنون تمامیت قانون را اجرا کرده ای ؟ بنده شاید بیش از ۵۰۰ پرونده در ذهن دارم که رای به قلع بنا گرفته اند و سالهاست اجرا نشده اند نمونه اش ساختمانی در خیابان یازدهم قاضی آباد که همسایگان را به ستوه آورده ، نمونه اش ساختمان اداره گاز در خیابان آرش .

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد با نهایت تاسف ابراز داشت: احساس می کنم در شهرم جنایتی رخ داده، استانداری باید پاسخگو باشد که چرا اختلاف میان دو دستگاه را رفع نکرده، باید پاسخ بدهد که چرا در این خصوص کوتاهی و قصور کرده، فرماندار باید پاسخگو باشد و دستگاه های نظارتی همینگونه، شهردار باید پاسخگو باشد که چگونه آموزش و پرورش توانسته بدون مجوز ساختمان ها را تکمیل کند؟

حمیدرضا صفریان گفت: جناب شهردار نیروهای نظارتی شما کجا بودند که در خیابان اصلی شهر و جنب کلانتری و در چند متری نیروی انتظامی ، در خیابان شصت متری شهر خرم آباد آموزش و پرورش چندین دهنه مغازه را تکمیل کرده؟ شهرداری باید نسبت به این قضیه تاوان پس بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد تاکید کرد: شهرداری باید با آموزش و پرورش تعامل می کرد همانگونه که ما مشابه این جریان را در منطقه ۳ داریم و مدرسه شکوه  چندین باب مغازه ساخته و به آنها فرصت داده ایم بروند و مجوز تغییر کاربری دریافت کنند.تخلفات ساختمانی بسیاری در شهر صورت می گیرد که پنهان شدنی نیستند و آشکارا و هویدا در کوچه و خیابان هستند چرا جناب شهردار آنها را تخریب نمی کنید؟ چرا بناهای شخصی و خصوصی را قلع و قمع نمی کنید؟

حمیدرضا صفریان با بیان اینکه شیطنتی در این خصوص صورت گرفته تا شهرداری زورش را به آموزش و پرورش نشان دهد، اذعان داشت: از دستگاه های نظارتی و متولیان امر و استانداری درخواست دارم بدون هیچ اغماض و چشم پوشی با مسببین و خاطیان این پرونده برخورد کنند تا برای دیگران درس عبرتی شود زیرا شهروندان، افکار عمومی و رسانه ها بسیار رنجیده خاطر شده اند.

خبرنگار: مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.