• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

شهر سرابدوره تغییر چهره می دهد

  • کد خبر : 59502
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
شهر سرابدوره تغییر چهره می دهد

بعد از ماه ها انتظار و انتخاب شهردار جدید شهر سرابدوره اهالی این شهر نتایج این انتخاب را احساس می کنند. بعد از سالها کوچه ها و خیابان‌های زخمی این شهر ترمیم شدند. بخشی از معضل سگ های ولگرد بر طرف و بالاخره برج نوری پارک شهدای امیر روشن گردید. جداول و کانالها لایروبی شد […]

بعد از ماه ها انتظار و انتخاب شهردار جدید شهر سرابدوره اهالی این شهر نتایج این انتخاب را احساس می کنند.

بعد از سالها کوچه ها و خیابان‌های زخمی این شهر ترمیم شدند.
بخشی از معضل سگ های ولگرد بر طرف و
بالاخره برج نوری پارک شهدای امیر روشن گردید.
جداول و کانالها لایروبی شد و …..

کامران یوسفوند شهردار سرابدوره اعلام کرد که شهرداری سرابدوره در مدت حضور وی در حوزه عمران توانسته حدود ۶۰۰۰ متر مربع آسفالت به تناژ ۷۵۰ تن در سطح معابر این شهر را اجرایی نماید و همچنین بیش از ۲۰۰ متر مربع پیاده رو سازی معابر و لکه گیری را به سرانجام رساند.

همچنین در این مدت، ساخت و نصب تابلوی خوش آمدگویی در ورودی شهر سرابدوره ، ساخت المان دفاع مقدس ، اجرای ۶ عدد فنداسیون جهت نصب تمثال شهدا، تعمیر نمازخانه شهرداری، اصلاح روشنایی برج نوری پارک شهدای امیر با همکاری اداره برق این شهرستان، عقد قرارداد حفاری با فیبر نوری مخابرات و همچنین اصلاح شبکه آبفا انجام پذیرفته.

کامران یوسفوند در ادامه بیان داشت: در حوزه خدمات شهری بیش از ۱۰۰ قلاده سگ ولگرد که از لحاظ روحی و جانی سلامت شهروندان عزیز را به مخاطره انداخته بودند، جمع آوری کرده ایم.

شهردار سرابدوره افزود: غرس بیش از ۲۰۰ نهال مثمر و غیر مثمر در بلوارها و پارک های سطح شهر و آبیاری ، هرس و سمپاشی درختان، جمع آوری نخاله های سطح شهر، تعمیر ماشین آلات شهرداری و …. که بزودی گزارشی کامل در اختیار شهروندان عزیز خواهیم گذاشت، از دیگر اقدامات این شهرداری است.

کامران یوسفوند در پایان سخنان خود، اظهار داشت: از شهروندان عزیز و بالاخص اعضای شورای شهر سرابدوره که بصورت جهادی و بدون بهانه یار و همراه ما بوده تشکر ویژه دارم. همچنین از تمامی عزیزان خواستارم که در این مسیر ما را همراهی نموده و این خادم خود را تنها نگذارند.

خبرنگار: سید ایمان موسوی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.