• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

3
سید انور رشیدی:

شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان می باشد

  • کد خبر : 23889
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان می باشد
شهردار سنندج گفت: شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان می باشد و توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان نیز فراهم ساز

به گزارش گیتی آنلاین کردستان، سید انور رشیدی شهردار سنندج در جریان نشست و بازدید استاندار کردستان به همراه اعضای شورای شهر سنندج از پروژه های عمران شهری این شهر اظهار داشت: شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان می باشد و توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان نیز فراهم سازد همچنین توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد شود.

رشیدی افزود : افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه را از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی و محله‌محور بودن برنامه‌ها شهرداری و شورای شهر می باشد که در دستور کار قرار دارد.

شهردار سنندج بیان کرد: تمام شهروندان حق بهره‌مندی از امکانات رفاهی را دارند و با همین دیدگاه توسعه فضای سبز و نهضت آسفالت در شهر سنندج با محوریت نقاط کمتر توسعه یافته و کم برخورداری سطح این شهر آغاز شده است .

 

سید انور رشیدی عنوان کرد: ۱۴۰ هکتار فضای سبز به سرانه موجود طی ۲ سال هدف‌گذاری شده است که این مقدار باید افزایش یابد و این امر مهم در قالب پارک‌های بزرگ مقیاس تعریف شده و در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجرا هستند .

 

سید انور رشیدی شهردار سنندج خاطر نشان کرد: دو هزار تن قیر برای شهرداری سنندج جذب شده است که با وجود اینکه بیش از چند ماه به سال عمرانی باقی‌مانده است اما تا این لحظه یک هزار و ۳۰۰ تن از این میزان در خیابان‌ها و معابر مختلف سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.