• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
0

شهید جمهور آیت الله رئیسی نگاه ویژه و متمایزی به حوزه تعلیم و تربیت داشت

  • کد خبر : 56321
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۲۰
شهید جمهور آیت الله رئیسی نگاه ویژه و متمایزی به حوزه تعلیم و تربیت داشت
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،گفت:شهید جمهور آیت الله رئیسی نگاه ویژه و متمایزی به حوزه تعلیم و تربیت و ارتقا همه بعدی شاخص‌های آن داشت.

گیتی آنلاین-مدیرکل آموزش و پرورش استان در سفر به شهرستان خاش و در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی، از نگاه ویژه و متمایز وی به حوزه تعلیم و تربیت و ارتقا شاخص‌های آن به نیکی یاد کرد.

بروشکی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش خاش اظهار داشت: در نگاه رئیس جمهور شهید آموزش و پرورش اولویت دولت بود و نگاه بلند و ارزنده وی به این مجموعه اتفاقات ماندگاری را رقم زد.

وی با بیان خدمات و اقدامات تاثیرگذار دولت در حوزه تعلیم و تربیت افزود: احیا سند تحول بنیادین، توجه به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، توانمندسازی معلمان، توسعه مهارت آموزی در بین دانش‌آموزان، افزایش بی نظیر ردیفهای استخدامی در آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، توجه به معیشت و مسکن فرهنگیان و اجرای طرح رتبه بندی و بسیاری از موضوعات دیگر در زمره برنامه‌های بنیادی و تحول گرای دولت بود که ماندگار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: برگزاری مطلوب و صحیح امتحانات در گستره جمعیت آماری دانش آموزان بویژه در دوره متوسطه دوم با شیوه جدید و سازوکارهایی متفاوت از گذشته، خود دلیلی بر ادعای توانایی و رغبت مسئولین بر انجام کارهایی سخت و دشوار است.

بروشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخابی اصلح، خاطرنشان کرد: همه اقدامات و تلاش‌های دولت سیزدهم در سایه اراده و همت برگرفته از حس خودباوری صورت گرفت و می طلبد برای رسیدن به مقصود، این مهم استمرار یابد.

وی گفت: دعوت همگان برای حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، وظیفه عموم بویژه فرهنگیان که صاحب بصیرت و دانایی هستند و باید در دستور کار یکایک ما باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56321

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.