• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
0

شهید رئیسی عزت ایران را در دنیا افزایش داد

  • کد خبر : 58086
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
شهید رئیسی عزت ایران را در دنیا افزایش داد
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:شهید رئیسی در سه سال ریاست‌جمهوری، بسیاری از تهدیدات و نگرانی‌ها در منطقه را با دیپلماسی خود برطرف و بخش زیادی را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز، در مراسم رونمایی از دستاورد‌های اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی که در محل این اداره کل برگزار گنابادی‌ با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته، اظهار داشت: اگر این اتفاق در هر کشور اروپایی و غربی رقم خورده بود، فضای مجازی و رسانه‌ها گوش عالم را کر کرده بودند که مردم در چهار ماه، سه بار پای صندوق‌های رای آمدند.

وی با اشاره به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در شرایط مختلف، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طوفان‌ها و شرایط خاص را به خوبی و درستی مدیریت و راهبری کرده و از این فرصت‌ها برای کشور در عرصه‌های مختلف مراقبت می‌کنند که صیانت شود.

معاون استاندار خراسان رضوی در ادامه به خدمات و اقدامات شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی با درایت، شجاعت و روحیه بلند خود در اوج اهانت‌ها به قرآن، این کتاب آسمانی را در سازمان ملل به نمایش گذاشت و عکس شهید سلیمانی را نیز به عنوان نمادی از مظلومیت و مقاومت در برابر استکبار جهانی به جهانیان نشان داد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد با تأکید بر نقش شهید رئیسی در ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌الملل، افزود: شهید رئیسی در سه سال ریاست‌جمهوری، بسیاری از تهدیدات و نگرانی‌ها در منطقه را با دیپلماسی خود برطرف و بخش زیادی را به فرصت تبدیل کرد.

وی همچنین به تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با شهید رئیسی می‌فرمایند ایشان در خدمت به مردم تلاش بی‌وقفه داشت و مرد خستگی‌ناپذیری بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی و روستاییان اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی با تولید و واردات واکسن کرونا، جریان این بیماری را به سرعت کنترل کرد. همچنین ایشان با اعتقاد به کرامت مردم، رسیدگی و خدمت به محرومان و مستضعفان را نه تنها شعار، بلکه سیره واقعی خود قرار داد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در پایان با تأکید بر اهمیت حمایت از روستاها و عشایر، بیان کرد: در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در ۱۷ سال ۱۷۴ هزار نفر و در سه سال ۹۹ هزار بیمه شده جدید اضافه شدند.

وی گفت:  جریان روستا و بیمه تامین اجتماعی هر دو اهمیت دارند، نگاه ما به روستا باید به عنوان قرارگاه تولید باشد. اگر در کشور به دنبال استقلال هستیم، باید روستا مولد باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58086

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.