• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

صدور پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز ۵۱ هزار واحد فراتر رفت

  • کد خبر : 59590
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۵
صدور پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز ۵۱ هزار واحد فراتر رفت

گیتی آنلاین-عطاء اله اکبری با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، افزود: تاکنون زمین برای ساخت ۱۷۷ هزار و ۵۲ واحد در مناطق شهری و روستایی استان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. وی ادامه داد: در حال […]

گیتی آنلاین-عطاء اله اکبری با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، افزود: تاکنون زمین برای ساخت ۱۷۷ هزار و ۵۲ واحد در مناطق شهری و روستایی استان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح های نهضت ملی مسکن در این استان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد علاوه بر رونق واحدهای تولیدی فعال و راکد اشتغالزایی ۵۵ هزار و ۶۶۲ نفر را به همراه داشته است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قیمت تمام شده طرح های نهضت ملی مسکن متفاوت است، ادامه داد: قیمت تمام شده طرح ها بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع طرح، مشخصات بلوکها و واحدهای طرح شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

اکبری افزود: در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که دستگاههای متولی نماینده متقاضیان هستند و نسبت به اجرای سریع طرح ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است.

وی ساخت مسکن را در عرصه توسعه و سازندگی قابل توجه و چشمگیر دانست و افزود: از آنجایی که تامین مسکن جزو اساس زندگی خانواده و بخش عمده‌ای از مخارج آن را تشکیل می‌دهد تمام تلاش ها در استان فراهم کردن زمینه تامین مسکن با قیمت مناسب به‌ویژه برای طبقات کم درآمد جامعه است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59590

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.