• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

صعود یازده پله‌ای آذربایجان غربی در اخذ شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی

  • کد خبر : 47155
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
صعود یازده پله‌ای آذربایجان غربی در اخذ شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی
معاون امور بازرگانی،  توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صعود یازده پله‌ای استان در اخذ شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی خبر داد.

معاون امور بازرگانی،  توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، با اشاره به اجرای طرح اخذ شناسه یکتا و حذف پروانه‌کسب‌های صنفی کاغذی از بهمن ماه سال گذشته در سطح استان گفت: در مدت اجرای طرح مذکور بیش از ۱۰هزار واحد صنفی شناسه یکتا دریافت کردند که آذربایجان غربی از ابتدای امسال تا کنون جهش ۱۱ پله‌ای در بین ۳۱ استان را داشته است.

اسد فرهمند با اشاره به قانون تسهیل صدور مجوزها اظهار کرد: کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند بنابر این باید همه مجوزهای قدیمی و کاغذی تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند.

او افزود: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان در خاتمه اظهار کرد: صاحبان پروانه‌های کسب صنفی می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.