• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

ماه صفر، نحس است؟ طی حکمی از سوی خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ، مسلم حاجی زاده به عنوان مدیر شبکه مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد سوت آغاز هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از پوستر این جشنواره در یاسوج به صدا درآمد. شگفتی منتقدان از مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۲۳ سامسونگ هیچ سالنی حاضر نشد نمایش ما را بازبینی کند! برگزاری انتخابات اتحادیه دام و طیور و زراعت و باغبانی اتاق اصناف کشاورزی شهرستان خنج  پیشروی افسران جنگ نرم لرستان به فرماندهی رضا مریدی شرکت بين المللي توسعه ساختمان ؛ به تاخت سوي پيشرفت برگزاری فراخوان «طراحی تمبر یادبود تقارن نوروز ۱۴۰۳با ماه مبارک رمضان» واژگونی اتوبوس در جاده مرودشت به پاسارگاد با ۵ فوتی و ۲۴ مصدوم «پسره توی فیلم می‌مونه»؛ روایتی از زندگی رابرت ایوانز افسانه‌ای دانشگاه مذاهب اسلامی می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری را در تقریب مذاهب اسلامی داشته باشد

4

ضرب الاجل ۲ ماهه جهت ترخیص خودروهای رسوبی در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 32868
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
ضرب الاجل ۲ ماهه جهت ترخیص خودروهای رسوبی در آذربایجان غربی
معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی از ضرب الاجل 2 ماهه برای تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای رسوبی در استان، خبر داد. 

ارومیه _ گیتی آنلاین،  سرهنگ سامان غنی زاده معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای رسوبی در استان ضرب الاجل ۲ ماهه تعیین شد.

سرهنگ غنی زاده گفت : مالکان محترم خودروهایی که بیش از ۱۲ماه و موتورسیکلت هایی که بیش از ۶ماه از تاریخ توقیف آنها سپری شده و در پارکینگ می باشند می بایست نسبت به ترخیص وسائط نقلیه خود اقدام نمایند.

او تاکید کرد: برابر مصوبات و تصمیمات قوه قضائیه در صورت گذشت ۲ماه از انتشار خبر و عدم ترخیص از سوی مالکان، وسائط فوق رها شده تلقی و نسبت به واگذار آنها به مراکز اسقاط از طریق مزایده اقدام خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.