• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سیستان و بلوچستان آغاز شد

  • کد خبر : 37132
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سیستان و بلوچستان آغاز شد
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان در آیین آغاز طرح مردمی کاشت میلیارد درخت گفت: با هدف دستیابی به اهداف این طرح ،امروز در سه شهرستان کنارک ،ایرانشهر و زاهدان تعداد ۱۱هزار اصله نهال با مشارکت مردم و مسئولان کشت خواهدشد.

گیتی آنلاین-مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان در آیین آغاز طرح مردمی کاشت میلیارد درخت گفت: با هدف دستیابی به اهداف این طرح ،امروز در سه شهرستان کنارک ،ایرانشهر و زاهدان تعداد ۱۱هزار اصله نهال با مشارکت مردم و مسئولان کشت خواهدشد.

عبدالله بامری افزود: طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یکی از برنامه های اصلی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از پائیز سال گذشته ابلاغ و مقدمات آن از جمله افزایش ظرفیت تولید نهالستان ها و پیش بینی عرصه های کاشت از همان زمان آغاز شده است.

وی تصریح کرد:برنامه امسال در سیستان وبلوچستان، کاشت ۵ میلیون اصله نهال با مشارکت مردم ،دستگاه های اجرایی، صنایع، جهادکشاورزی، ارگان های نظامی و انتظامی و منابع طبیعی در عرصه های استان است.

وی خاطرنشان کرد: روند کاشت نهال در این طرح از ۱۱ آذر آغاز شده و تا پایان سال به تناسب زمان، شرایط اقلیمی و … در همه شهرستان ها تداوم خواهد داشت.

گفتنی است، در این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کل ادارات وابسته سازمان جهادکشاورزی ،فرماندار زاهدان و جمعی ازمدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37132

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.