• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر تاکید کرد:

عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان، مهمترین رویکرد شرکت برق منطقه‌ای فارس

  • کد خبر : 53140
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان، مهمترین رویکرد شرکت برق منطقه‌ای فارس
فارس_ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان را مهمترین رویکرد و اولویت این شرکت در سال جاری برشمرد.

گیتی آنلاین_ یداله حقیقی مدیرعامل این شرکت ضمن قدردانی از همگرایی و همکاری مردم و کارکنان برق منطقه‌ای فارس در عبور موفق از اوج بار تابستان سال گذشته، گفت: امسال نیز باید با افزایش امید آفرینی و انسجام و تلاش مضاعف، بتوانیم در خدمت‌رسانی بهتر به مردم ، عملکرد شایسته‌تری را ارائه دهیم.

وی در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی جهت تامین برق پایدار و عبور از اوج مصرف تابستانی تاکید کرد و گفت در سالی که به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است قطعاً تحقق این شعار در صورت امکان‌پذیر خواهد بود که مردم و صنایع نیز مشارکت و همکاری کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با اولویت‌بندی، با منابع کمتر ، پروژه‌های بیشتری را به ثمر برسانیم افزود: گذر از اوج مصرف تابستان در سال پیش رو با مشارکت همه ی مردم و همراهی همه مدیران دستگاه‌ها و همکاری صنایع انرژی بر میسر خواهد گشت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، همچنین با اشاره به شرایط دشوار پایداری برق تصریح کرد که ضروری‌است هر اقدامی در راستای مدیریت بهتر اوج مصرف صورت پذیرد تا هم موجب گذر موفق از این اوج بار شویم و هم در خدمت‌رسانی به مردم خللی ایجاد نگردد؛ از سوی دیگر اقدامات انجام شده می‌بایست تداوم داشته باشد تا در سال‌های آتی نیز با مشکل مواجه نشویم.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق فارس در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح‌هایی همچون همکاری با صنایع خرد و کلان، کشاورزان، پایش مصرف ادارات و فرهنگ‌سازی بین خانواده‌ها جهت مصرف بهینه، از جمله راهکارهایی است که می‌توان در مدیریت مصرف به کاربرد افزود: ۱۸۰ طرح و برنامه برای مدیریت مصرف بهینه برق در تابستان پیش رو از سوی وزارت نیرو در نظر گرفته شده که بخشی از آنان نیز متعلق به استان فارس است که با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، همچنین با اشاره به نقش مهم و اثرگذار صنعت برق استان فارس در حفظ پایداری شبکه در جنوب کشور، یکی دیگر از طرح‌های تدوین شده برای عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان را، طرح‌های تشویقی مربوط به صنایع ذکر کرد.

حقیقی در ادامه به نقش موثر پروژه‌های حیاتی شرکت برق منطقه‌ای فارس در افزایش ظرفیت و توسعه شبکه برق استان اشاره و اعلام کرد: در زمان باقیمانده تا شروع اوج مصرف، امید است تمامی پروژه‌های در دست اقدام وارد مدار شوند تا قدرت مانور در شبکه افزایش یابد.

وی در پایان عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان، را مهمترین رویکرد و اولویت این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: برای این که در تابستان پیش‌رو بتوانیم با مدیریت مصرف، به خوبی از ناترازی تولید و مصرف برق، به علت بد مصرفی عده اندکی از مشترکین، عبور کنیم، نیازمند مشارکت و همکاری مشترکان، بویژه در بخش صنعت هستیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53140

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.