• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4
مدیرمسئول نشریات خبر: 

عملکرد مدیرکل جدید میراث فرهنگی فارس در مدت‌زمان کوتاه انتصاب، نشان از دیدگاه‌های علمی، تخصص و قدرت اجرایی او دارد

  • کد خبر : 42128
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
عملکرد مدیرکل جدید میراث فرهنگی فارس در مدت‌زمان کوتاه انتصاب، نشان از دیدگاه‌های علمی، تخصص و قدرت اجرایی او دارد
فارس_ مدیرمسئول نشریات بین‌المللی خبر در نشست صمیمانه با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ضمن تبریک انتصاب محمد ثابت اقلیدی در جایگاه مدیریت این اداره کل گفت: عملکرد مدیرکل جدید در مدت‌زمان کوتاه انتصاب، نشان از دیدگاه‌های علمی، تخصص و قدرت اجرایی او دارد. 

گیتی آنلاین_ حسین واحدی‌پور از آمادگی این نشریه وزین برای حمایت‌های بی‌دریغ و انعکاس مطلوب فعالیت‌های اداره کل خبر داد و تأکید کرد: با تمام قوا از مدیرکل جدید میراث فرهنگی فارس حمایت می‌کنیم.

واحدی‌پور به راه‌اندازی و فعالیت گسترده سایت خبری توریسم آنلاین اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این سایت اخبار، اطلاعات گردشگری در سطح بین‌المللی انتشار و انعکاس می‌یابد کمی تواند تأثیر چشمگیری در جذب گردشگران و مخاطبین هم داشته باشد.

مدیرمسئول نشریات بین‌المللی خبر همچنین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران را یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور و استان دانست و از حضور متفاوت مجموعه نشریات بین‌المللی خبر جنوب در این نمایشگاه خبر داد.

نقش رسانه‌ها در توسعه همه‌جانبه جامعه بسیار پررنگ است و روزنامه خبر جنوب این نقش را به‌درستی رقم‌زده است

بنا بر ابن گزارش مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس هم در این نشست صمیمی با تقدیر از خدمات ارزنده نشریات بین‌المللی خبر در ارتقاء فرهنگ و توسعه اقتصادی استان و کشور گفت: مجموعه نشریات بین‌المللی خبر خدمات ارزنده‌ای را از دیرباز به حوزه فرهنگی و اجتماعی کشور و به‌ویژه استان فارس داشته و باید از چهره‌های ماندگاری مانند حسین واحدی‌پور مدیرمسئول این نشریه وزین تقدیر و تجلیل شود.

محمد ثابت اقلیدی افزود: نقش رسانه‌ها در توسعه همه‌جانبه جامعه بسیار پررنگ است و روزنامه خبر جنوب این نقش فاخر و ارزشمند را به‌درستی رقم‌زده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: فعالیت‌های این اداره کل مبتنی بر برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خواهد بود و عمل‌گرایی سرلوحه کارسازمانی خواهد شد.

او گفت: در سفر یک‌روزه به شهرستان خرامِ پس از گذشت یک روز عملیات جمع‌آوری زباله‌های پیرامون آثار تاریخی و دیگر نقاط شهر با همکاری وهمت فرمانداری، شهرداری و دیگر مسئولین انجام شد و تابلوهای معرفی آثار تاریخی شهرستان به‌صورت دوزبانه در دست تهیه و نصب است مذاکراتی برای مرمت برخی آثار شاخص شهرستان توسط یکی از سرمای گذاران بخش خصوصی هم انجام‌شده است.

ثابت به سفر یک‌روزه خود به همراهی معاونین اداره کل به شهرستان فیروزآباد هم اشاره کرد و گفت: عملیات خاک‌برداری به‌منظور محوطه‌سازی در مجموعه رفاهی قلعه دختر یک روز پس از سفر انجام شد و عملیات راه‌اندازی تله‌کابین، تکمیل سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در دست اجرا بوده و پارکینگ و آلاچیق نیز برای رفاه حال گردشگران در این مجموعه احداث می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.