• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

آغاز مسابقات کشوری کنگ فو در خراسان رضوی با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۱۸ استان

  • کد خبر : 58897
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۷
آغاز مسابقات کشوری کنگ فو در خراسان رضوی با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۱۸ استان
مسئول کمیته مسابقات انجمن کنگ فو کشور گفت: مسابقات کشوری کنگ فو نونهالان و نوجوانان در مشهد با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۸ استان کشور و با شرکت ۲۰ تیم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، سعید نردلو در حاشیه مسابقات کنگفو جام امام رضا ع اظهار کرد: مسابقات کشوری کنگ فو نونهالان و نوجوانان با حضور تقریبا ۳۰۰ نفر شرکت‌کننده از ۱۸ استان کشور در حال برگزاری است. این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و امروز مراسم افتتاحیه و فردا مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات مختص پسران است و هنوز مشخص نیست که میزبانی مسابقات دختران به کدام استان واگذار خواهد شد. همچنین در صورت موفقیت این دوره، در آینده مسابقات جوانان و بزرگسالان نیز برگزار خواهد شد.

نردلو از میزبانی مشهد تقدیر کرد و گفت: میزبانی مشهد بسیار عالی بوده و از زحمات استاد اعظمی و کادر اجرایی ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال مجوز اعزام تیم به مسابقات خارج از کشور را بگیریم و بتوانیم تیمی منسجم برای مسابقات بین‌المللی آماده کنیم. برای حضور در مسابقات بین المللی نیاز به اسپانسر داریم.

وی در ادامه به میزبانی و تاریخ برگزاری کنگ‌فو بانوان در رده سنی نونهالان و نوجوانان اشاره و بیان کرد: تاریخ مسابقات تا پایان ۲۷و ۲۸ آذر ماه مشخص شده اما هنوز هیچ استانی برای میزبانی مسابقات جوانان اعلام آمادگی نکرده است. امیدواریم استان‌ها برای میزبانی اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم مسابقات بانوان را را به بهترین شکل برگزار کنیم.

نردلو به تأثیر ورزش کنگ فو بر روح و جسم کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: ورزش کنگ فو نه تنها بر جسم بلکه بر روح و جان بچه‌ها تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را برای مواجهه با چالش‌های زندگی آماده می‌کند. امیدواریم بتوانیم با این ورزش، نوجوانان و جوانان را به افراد موثری در جامعه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.