• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی قفل نهضت ملی مسکن به دست پارسیان باز شد/ ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در وردآورد به‌زودی کلید می‌خورد بانک سپه برگزیده فعال حوزه پدافند غیرعامل شد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران با شکوه، عظمت و حضور گسترده ملت ایران و در امنیت کامل برگزار شد. حضور پتروشیمی فارابی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست    با وام بانک ایران زمین حساب ات را وکالتی کن اهدای تندیس سفیر اهدای خون ایران به مدیرعامل همراه اول اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان فارس تا نیمه اول مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت صداقت حلقه مفقوده در بیانات بعضی از کاندیداها هست / پزشکیان پرچم دار حق طلبی ، آزادی خواهی ، پاک دستی و صداقت هست راهنمای نظافت کولر گازی توزيع اعتبارجهت تكميل و بهره برداري از ۱۹۲۸ پروژه در كميته برنامه ريزي شهرستان ها

3

غیر فعال شدن بیمه ۲۲ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستایی

  • کد خبر : 36667
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
غیر فعال شدن بیمه ۲۲ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستایی
مدیرکل صندوق بیمه روستاییان آذربایجان‌غربی گفت: بیمه ۲۲ هزار نفر از بیمه شدگان استان که بیمه خود را به موقع پرداخت نکرده اند غیر فعال شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از غیر فعال شدن بیمه ۲۲ هزار نفر از افراد تحت پوشش این صندوق خبرداد و گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ هزار نفر از بیمه شدگان استان تاکنون بیمه خود را به موقع پرداخت نکرده اند و خدمات بیمه ای آنها غیر فعال شده است.

سیروس محمودیان  می گوید: یکی از مشکلات و چالش های اصلی صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری، عدم تمدید و بیمه پردازی توسط بیمه شدگان است .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیمه اجتماعی، روستایی و عشایری استان با جذب ۴۰ هزار نفر عضو جدید رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد، افزود: ارومیه، خوی و میاندوآب بیشترین جذب اعضای جدید را داشتند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایری آذربایجان غربی جمعیت واجد شرایط عضویت در صندوق بیمه روستایی استان را نزدیک به ۵۴۹ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر  ۱۹۰ هزار عضو صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری استان هستند که از این تعداد فقط ۵۱ هزار نفر آن از بانوان هستند که نیاز است در این حوزه فرهنگ سازی شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.