• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
2
با تقدیر از استاندار فارس عنوان شد:

فارس؛ انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی کشور

  • کد خبر : 36041
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
فارس؛ انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی کشور
فارس_ دبیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور، در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت‌های دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، این انجمن را به عنوان انجمن برتر کشوری معرفی کرد.

گیتی آنلاین_ مهدی رمضانی دبیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور، در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت‌های دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، این انجمن را به عنوان انجمن برتر کشوری معرفی کرد. در پیام مهدی رمضانی خطاب به دکتر محمد هادی ایمانیه آمده است:

بسمه تعالی

فرهیخته ارجمند جناب آقای محمد هادی ایمانیه استاندار محترم و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس

با سلام و تحیت

کتابخانه‌های عمومی به عنوان دانشگاه مردمی یکی از ارکان مهم رشد فرهنگی، عامل موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه پایدار کشور در تمامی جنبه‌هاست. تعامل سازنده با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی، شناسایی نقاط و چالش‌های اساسی در جهت توسعه کتابخانه‌های عمومی در سطح استان و تلاش موثر برای رفع آنها، تسهیل مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان، پیگیری رفع موانع و مشکلات پیش روی کتابخانه‌های عمومی و حضور منظم و موثر حضرت عالی در جلسات انجمن استان نشان از دغدغه دقت و اهتمام جنابعالی به حوزه حساس فرهنگ عمومی دارد‌.

مفتخرم در سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت روز کتاب کتابخوانی و کتابدار کسب عنوان انجمن برتر کشوری را به شما تبریک بگویم و از همت بلند و تعهد مسئولانه شما تشکر کنم.

امید که با لطف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در همه مراحل زندگی موفق باشید و تداوم فعالیت موثرتان در حوزه با برکت ترویج کتاب به فرهنگ کتابخوانی را از درگاه حق مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.