• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

فرماندار ارومیه مطرح کرد: پیشرفت زیرساخت‌های ارومیه با ۲۱۷ پروژه عمرانی

  • کد خبر : 62311
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
فرماندار ارومیه مطرح کرد:  پیشرفت زیرساخت‌های ارومیه با ۲۱۷ پروژه عمرانی
فرماندار ارومیه گفت: ۲۱۷ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی در این شهرستان آماده بهره‌برداری است که قرار است همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: ۲۱۷ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی در این شهرستان آماده بهره‌برداری است که قرار است همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۱۸۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است که آماده افتتاح هستند. همچنین، سه طرح عمرانی دیگر نیز با پیش‌بینی اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهند شد.

فرماندار ارومیه افزود: در بخش اقتصادی، ۳۵ پروژه با هزینه‌ای حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است. علاوه بر این، یک پروژه اقتصادی با پیش‌بینی اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود. مجموع این طرح‌ها، برای ۶۸۹ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به‌منظور توسعه و پیشرفت شهرستان در زمینه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی طراحی و اجرا شده‌اند. بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی مردم منطقه، ایجاد اشتغال پایدار، و بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی ایفا کند.

عماری اضافه کرد: همچنین، با اجرای این پروژه‌ها، انتظار می‌رود که رشد و توسعه اقتصادی شهرستان ارومیه تسریع شود و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید فراهم گردد. برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای تحول اقتصادی و اجتماعی در این منطقه است.

گفتنی است افتتاح پروژه‌های عمرانی در ارومیه نمایانگر چشم‌انداز روشن برای آینده این شهر است. با اجرای موفق این پروژه‌ها و توجه به ابعاد مختلف توسعه شهری، می‌توان به ایجاد شهری مدرن، پایدار و باکیفیت امیدوار بود که در آن رفاه و بهداشت شهروندان در اولویت قرار دارد و به ارتقای سطح زندگی و شکوفایی اقتصادی منجر می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.