• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

گسترش و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی اداره کل پست استان در گرو استفاده از تکنولوژی و استفاده از دانش روز دنیا است  رشد ۶۲ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در بانک آینده سقف ۸۸ درصد واحدهای خسارت دیده زلزله خوی اتمام یافت انتقاد امیرحسین حیاتی مسئول پایگاه خبری آگاه خبر درتوییتی از وعده‌ های توخالی دولت سیزدهم در خصوص رفاه مردم فرمانده انتظامي استان از کشف ۸۶۵ کيلوگرم حشيش در محور ديلم-گچساران خبر داد. ارائه مطلوب خدمت و صیانت از اموال بیمه‌شدگان؛ هدف اصلی در سازمان تأمین‌اجتماعی است دستگيری سارقان منازل شهروندان هرمزگانی با ۱۰ ميليارد طلای مسروقه در داراب صدور کیفرخواست متهمین پرونده اعضای شورای شهر سردشت ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز کشف شد انتشار نسخه ویژه نابینایان «دکتر ژیواگو» با صدای بهرام رادان موافقت سهامداران همراه اول با افزایش سرمایه ۵۹ درصدی تهیه و تصویب اساسنامه سازمان غذا و دارو یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است

1

فرماندار اشنویه: برخورداری ۶۰ درصد روستاهای اشنویه از زیرساخت های طرح هادی

  • کد خبر : 61699
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
فرماندار اشنویه: برخورداری ۶۰ درصد روستاهای اشنویه از زیرساخت های طرح هادی
فرماندار اشنویه گفت: ۶۰ درصد روستاهای اشنویه از زیرساخت های طرح هادی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، فرماندار اشنویه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: تاکنون ۶۰ درصد روستاهای شهرستان از اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر برخوردار بوده که این رقم نسبت به ميانگين استانی بالاتر است.

علی ترابی با تشریح خدمات دولت در حوزه های مختلف افزود: در هفته دولت ۶۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۴۲۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی تکریم مردم در ادارات را از رسالت اصلی مسئولان دانست یادآور شد: مدیران ادارات باید با الگوپذیری از شهدای سرافراز دولت خدمت بی منت به مردم و اهتمام به رفع مشکلات مردم را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

در این جلسه از زحمات علیرضا مقدم مدیر کل بنیاد مسکن آذربایحان‌غربی و تلاش‌های وی در محور عدالت و‌ مسکن‌ روستایی تجلیل شد.

مقدم نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی(ع)، از خدمات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد.

وی افزود: توانستیم در مدت ۵ ماهه اول سال سرانه‌های مقاوم سازی روستایی، طرح هادی و بازسازی مسکن روستایی را رشد دهیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.