• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

0

فرماندار لنگرودازپیش بینی ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان لنگرود خبرداد

  • کد خبر : 59893
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فرماندار لنگرودازپیش بینی ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان لنگرود خبرداد

  فرماندار لنگرود، از پیش‌بینی ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۹ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات داریم. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری گیتی آنلاین ؛ محمدرضا جلالی فرماندار و رئیس حوزه انتخابات شهرستان لنگرود به بیان اینکه امروزه نظامهای مبتنی بر مردم سالاری و دموکراسی در مدل های مختلف آن […]

 


فرماندار لنگرود، از پیش‌بینی ۱۵۸ صندوق اخذ رای در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۹ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات داریم.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری گیتی آنلاین ؛ محمدرضا جلالی فرماندار و رئیس حوزه انتخابات شهرستان لنگرود به بیان اینکه امروزه نظامهای مبتنی بر مردم سالاری و دموکراسی در مدل های مختلف آن از رایج‌ترین نظام‌های سیاسی در جهان است، گفت: نقش مردم در حکومت و حاکمیت از پیش شرطهای اصلی مردم سالاری است.لذا نظر مردم هم در ایجاد حکومت وهم در اجزای حکمرانی شرط است. بنابراین از مهم ترین ارکان مردم سالاری، انتخابات و شرکت و مشارکت در انتخابات است که موجب تعمیق مردم سالاری واقتدار کشور خواهد شد.
محمدرضا جلالی از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۱۵۸ شعبه اخذ رأی خبر داد و افزود: بر اساس برنامه زمان بندی هیات نظارت و اجرایی، ستاد انتخابات شهرستان لنگرود. بحمدالله تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات توسط همکاران عزیزمن فراهم شده است و ۱۵۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان لنگرود پیش بینی شده ، که در بخش مرکزی ۹۱ صندوق، دربخش کومله ۳۱ صندوق، دربحش اطاقور ۳۶ صندوق و با تعداد ۱۲۶ صندوق ثابت و ۳۲ صندوق سیار و ۸۵ صندوق شهری و ۷۲ صندوق روستایی برنامه ریزی و تدارک شده است و بیش از ۳ هزار نفر در برگزاری این انتخابات در حوزه اجرایی، نظازت، بازرسی وانتظامی مشارکت دارند.
جلالی ضمن دعوت از مردم برای شرکت و حضور در پای صندوق های رای، خواست: مردم در ساعات اولیه روز انتخابات به شعب اخذ رای مراجعه کنند
وی افزود: در شهرستان لنگرود ۱۰۹ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد، ۶۰۰ رای اولی داریم و امیدواریم با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور اثرگذار باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59893

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.