• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

فرماندار پیرانشهر: سرویس‌های مستقیم برگشت کربلا به تمرچین راه اندازی شد

  • کد خبر : 61914
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
فرماندار پیرانشهر: سرویس‌های مستقیم برگشت کربلا به تمرچین راه اندازی شد
فرماندار پیرانشهر گفت: امسال تدابیری اندیشیده شده که سرویس‌های برگشت، زائران را مستقیماً از کربلا به پایانه تمرچین انتقال دهند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، خضر کاک درویشی در حاشیه بازدید بازدید خبرنگاران از فعالیت موکب واقفان خیراندیش اداره کل اوفاف و امورخیریه آذربایجان غربی در مرز تمرچین اظهار کرد: شهرستان پیرانشهر و پایانه مرزی تمرچین برای سومین سال افتخار میزبانی زائرین اربعین را دارد.

وی با بیان اینکه از همان سال اول اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است؛ گفت: سال گذشته و امسال شاهد تحول در پایانه مرزی هستیم و تلاش شده امکانات حداکثری در مرز برای رفاه و آسایش زائران اربعین تدارک دیده شود.

فرماندار پیرانشهر افزود: هم‌اکنون سه پارکینگ در جنب کارخانه قند، پادگان پیرانشهر و پادگان جلدیان دایر بوده که ظرفیت پذیرش بیش از ۵۰ هزار خودروی زائران را دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: برای تردد زائران سیستم حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده تا آنها را از پارکینگ‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سمت پایانه مرزی برسانند.

کاک‌درویشی با بیان اینکه مواکب متعددی برای خدمت به زائران برپا شده است، عنوان کرد: در پایانه مرزی ۳۸ گیت برای عبور زائران فراهم شده که زائران در حداقل زمان از مرز عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اربیل عراق نیز موکب برای استقبال از زائران مستقر شده است، یادآور شد: در سمت عراق تدابیر لازم اتخاذ شده تا زائران با عبور از مرز تمرچین توسط مینی بوس‌ها و ون‌ها به اربیل رفته و از اربیل مستقیماً به کربلا عازم شوند و امسال تدابیری اندیشیده که سرویس‌های برگشت، زائران را مستقیماً از کربلا به پایانه تمرچین انتقال دهند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.