• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی: فلسطین نیروهای نظامی صهیونیست را ضربه‌فنی کرد

  • کد خبر : 36414
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:  فلسطین نیروهای نظامی صهیونیست را ضربه‌فنی کرد
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رزمندگان فلسطین نیروهای نظامی صهیونیست را ضربه‌فنی کردند.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در دیدار با نخبگان ورزشی استان که در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد، ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: معظمٌ‌له فرموده‌اند؛ رزمندگان فلسطین نیروهای نظامی صهیونیست را ضربه‌فنی کردند، یعنی حماس به‌عنوان گروهی مبارز، نه به‌عنوان دولت و کشور با امکانات زیاد توانست رژیم غاصب صهیونیستی را با همه امکاناتش ضربه‌فنی کند.

وی ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ظرفیت‌های ورزشی آذربایجان‌غربی برای هویت‌بخشی به این استان و افزایش نشاط و شادابی اجتماعی می‌تواند مورداستفاده مطلوب‌تری قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، ورزش و رشته‌های ورزشی از پتانسیل‌های بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های ورزشی انتقال فرهنگ کشور به دیگر کشورها است.

وی بیان کرد: گویش، رفتار و پوشش فرد ورزشکار در کشورهای دیگر مورد تکثیر بوده و از آن استفاده می‌شود؛ بنابراین ورزش ابزاری برای انتقال فرهنگی است.

سردار رجبی در ادامه عنوان کرد: ورزش در کنار صنعت، توسعه متوازن را نیز برعهده دارد به طور مثال کشور برزیل به دلیل ورزش فوتبال و تکنیک‌هایی خاصی که فوتبالیست‌های این کشور دارند موردپسند مردم ایران گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه، آذربایجان‌غربی با دارابودن اقوام و ادیان متعدد، رنگین‌کمان ادیان کشور به شمار می‌رود، لذا ورزش در استان می‌تواند یک سرمایه اجتماعی نیز محسوب شود.

رجبی با بیان اینکه، ایران قوی باید ورزش قوی نیز داشته باشد، افزود: قرارگرفتن ورزشکاران در طراز ورزشکاران خارج از کشور مایه فخر و مباهات ملت ایران و امت اسلامی است؛ بنابراین افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی باعث سرشکستگی دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نگاه متوازن به همه هم‌وطنان اعم از اقوام و ادیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: تمامی مسئولان در استان باید نگاهی متوازن به رشته‌های ورزشی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.