• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

فرمانده سپاه شهدا: ورزشکاران سفیران فرهنگی ارزش های اسلامی هستند

  • کد خبر : 36468
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
فرمانده سپاه شهدا: ورزشکاران سفیران فرهنگی ارزش های اسلامی هستند
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران سفیران فرهنگی برای تبیین ارزش‌های اسلامی به شمار می‌روند.

سردار محمدحسین رجبی افزود: ظرفیت‌های ورزشی آذربایجان‌غربی برای هویت‌بخشی و افزایش نشاط و شادابی اجتماعی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و نشاط و شادابی در سایه ورزش موضوعی است که باید بیشتر پیگیری شود.

وی اظهار کرد: استعداد یابی ورزشی به ویژه از میان جوانان و نوجوانان نقاط مرزی و محروم نیز نباید مورد غفلت واقع شود و جذب جوانان به این امر بسیار مهم است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ورزش یک سرمایه اجتماعی قلمداد می‌شود، بیان کرد: گویش، رفتار و پوشش فرد ورزشکار در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین نباید از تاثیر گذاری ورزش غفلت شود.

سردار رجبی اظهار کرد: هم اکنون امنیت پایداری به همت نیرو‌های نظامی و انتظامی در آذربایجان غربی برقرار است و باید از این شرایط در راستای ترویج فرهنگ ورزش و نشاط آفرینی در جامعه استفاده شود.

وی تاکید کرد: لازم است برای پیشبرد بهتر امور مسوولان هیات‌های ورزشی استان به دور از سفارش‌ها و لابی گری‌ها و از بین افرادی متعهد و با ایمان انتخاب شود و در این زمینه دقت بسیاری شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، ایران قوی باید ورزش قوی نیز داشته باشد، افزود: قرار گرفتن ورزشکاران در تراز ورزشکاران بین المللی و افتخارآفرین در عرصه‌های مختلف مایه فخر و مباهات ملت ایران و امت اسلامی است بنابراین افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی باعث سرشکستگی دشمنان می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.