• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع): دشمن‌شناسی از وظایف اصلی بسیج است

  • کد خبر : 36336
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):  دشمن‌شناسی از وظایف اصلی بسیج است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: دشمن‌شناسی یکی از وظایف اصلی بسیج است چرا که با شناخت دقیق دشمن می‌توان توطئه‌ها دشمنان را خنثی کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، علی‌اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان که در ثارالله اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در قالب فرمان تشکیل بسیج مستضعفان دستور آماده و مهیا بودن، آموزش به همدیگر و واجب بودن دفاع بر همگان را صادر کرد.

وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ ماه پس از فرمان امام راحل، رژیم بعث عراق به پشتوانه بسیاری از کشورها به ایران حمله کرد.

فرمانده کل سپاه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) عنوان کرد: ملت ایران با رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و با اتکای بسیج، جنگ را هدایت کردند با آنکه ارتش، نیروی انتظامی و سپاه را داشت؛ اما برجستگی بسیج و بسیجی در دفاع مقدس فوق‌العاده پیشتازتر بود.

پورجمشیدیان در ادامه با بیان اینکه، امام با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین آینده انقلاب و کشور اسلامی را بیمه کردند، گفت: یکی از نیازهای امروز کشور، برخورداری از تفکر جهادی است و بدون شک، بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز مانند دوران دفاع مقدس به فعالیت خود ادامه دادند و این تفکر باید در کشور نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بسیج هویت ملی و دینی کشور است، افزود: بسیج یک فرهنگ، یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است و این فرهنگ عبارت است از خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقع به اجتماع و به کشور است.

فرمانده کل سپاه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد: امام راحل فرموده‌اند، هرکسی که روحیه تلاش و مجاهدت در راه خدا دارد بسیجی است.

وی با بیان اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی مردم غیور ایران تمامی نقشه‌ها و محاسبات دشمن را به هم ریخته است گفت: دشمنان دنبال حل مساله در ایران نیستند، بلکه برای ایجاد مشکل در کشور تلاش می‌کنند.

پورجمشیدیان تصریح کرد: به همین دلیل در این شرایط مردم برای شناسایی حرکت‌های دشمن باید دشمن‌شناس باشند تا دچار توطئه‌ها نشوند.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در کشور امیدآفرینی است، اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های خدمت‌رسانی موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان شده است؛ بنابراین هر چقدر بتوانند امیدآفرینی را در جامعه تقویت کنند این امر موجب تقویت کشور خواهد شد.

پورجمشیدیان بیان کرد: امروز به امید خدا شاهد بودیم که اراده جبهه مقاومت اسلامی بر صهیونیسم بین‌المللی و اسرائیلی‌های فاشیسم تحلیل شد و ساعتی قبل پذیرفتن که آتش‌بس در سرزمین فلسطین غزه قهرمان برقرار شود.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها در مقابل رسانه‌های بزرگ جهان می‌گفتند ما در مقابل عملیات بزرگ طوفان الاقصی که یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات نظامی‌گری دنیا است کم نیاورده و حماس را شکست خواهیم داد؛ اما امروز با ذلت اعلام آتش‌بس کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: عملیات الاقصی بی‌نظیرترین عملیات در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیسم بود؛ بنابراین باید اقتدار و عظمت این عملیات آن حفظ شده و بر زبان‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.