• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

برگزاری جشن ۳ کیلومتری غدیر در خرم آباد خدمت‌رسانی به مردم و بیماران با راه‌اندازی بخش‌های جدید بیمارستان زینبیه خورموج بیشتر و راحت می‌شود بانوی سیستان و بلوچستان در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند افتخاری دیگر برای جامعه ورزش ایران رقم خورد قدردانی از حوزه و شعب استان البرز موسسه اعتباری ملل سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست ساز را که دیشب قصد ایجاد نا امنی از پیش تعیین شده را داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر کردند. قهرمانان دومین دوره مسابقات جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان معرفی شدند «تک خال‌ها نیم قرن بعد» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران «یک بعد از ظهر طولانی» در استرالیا معرفی سرپرست مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مشهد داوری رویداد جایزه شهردار برتر به پایان رسید/ استقبال خوب از اولین دوره جایزه شهردار برتر ۲۸ مرکز مایه کوبی وابسته دامپزشکی در سیستان و بلوچستان وجود دارد

1

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا: درایت و هوشیاری اهل سنت و شیعه اهداف دشمنان را نقش برآب کرد

  • کد خبر : 44520
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا: درایت و هوشیاری اهل سنت و شیعه اهداف دشمنان را نقش برآب کرد
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: ایجاد اختلاف بین مردم از اهداف دشمنان بود اما مردم اهل سنت و شیعه با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای اهداف شوم آنها را نقش برآب کردند.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین ، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر که در محل حسینه ثارالله ارومیه برگزار شد؛ اظهار کرد: دشمن در دوره انتخاباتی همه توان خود را به کار گرفت تا به هر نحوی شده مردم را از شرکت در رای‌گیری باز دارد اما مانند همیشه در پیاده کردن نقشه خود ناکام ماندند و شکست خوردند.

 

او تصریح کرد: مردم اهل سنت و شیعه ضمن حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و انتخاب و راهی کردن نمایندگانی از هر قومی به مجلس باعث شدند تا دشمن دوباره شکست بزرگی بخورد.

 

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: نمایندگانی که موفق شدند به مجلس شورای اسلامی راه یابند باید با مشکلات مردم و شهر خود مقابله کنند و در برابر رنج‌های مردم مهربان باشند.

 

او با اظهار اینکه عملیات خیبر و بدر یکی از پیچیده‌ترین عملیات نظامی در جهان بود؛ گفت: آذربایجان نقش مهمی در این عملیات داشت و جوانان بسیاری جان خود را برای این سرزمین و انقلاب فدا کردند تا از کشور محافظت کنند.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: شهید مهدی باکری با تمام وجود در برابر دشمنان کشور مقاومت کرد و در آخرین لحظه نیز با گلوله‌ای که به پیشانی‌اش خورد به مقام شهادت نائل شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، مراسم بزرگداشت شهدای خیبر و بدر با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی، مسئولان استانی و فرمانده حمزه سیدالشهدا در حسینه ثارالله ارومیه برگزار شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.