• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

فرهنگیان ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را در جامعه تبیین کنند / هر گونه فعالیت انتخاباتی در وقت اداری برای کارمندان ممنوع می‌باشد

  • کد خبر : 55854
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
فرهنگیان ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را در جامعه تبیین کنند / هر گونه فعالیت انتخاباتی در وقت اداری برای کارمندان ممنوع  می‌باشد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ،مشارکت حداکثری در انتخابات را نماد اقتدار ملت ایران در جهان و پشتوانه محکمی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام دانست و بیان کرد: مشارکت و حضور حداکثری جامعه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی، بیانگر بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری آنان است و بدون‌تردید این حضور باشکوه و حماسی، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی خواهد افزود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد :
فرهنگیان ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را در جامعه تبیین کنند / هر گونه فعالیت انتخاباتی در وقت اداری برای کارمندان ممنوع می باشد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیان از نظر نفوذ کلام و جایگاه ویژه‌ای که در بین مردم دارند می‌توانند در بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات نقش‌آفرین باشند و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را در جامعه تبیین کنند.
به گزار گیتی آنلاین.، محمد جمالی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان و تبریک عید سعید غدیرگفت: بیان دستاورد های گسترده دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی موجب افزایش مشارکت عمومی خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در آموزش و پرورش اجرای طرح رتبه بندی معلمان، توزیع شیر رایگان، استخدام بیش از ۴ هزار نفر در آموزش وپرورش استان، افزایش چشمگیر فضاهای ورزشی و بهسازی فضای آموزشی را از مهم ترین اقدامات دولت در آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: تبیین خدمات دولت موجب ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه های آموزشی از طریق تولید کلیپ های فرهنگی توسط خبرنگاران پانا و اجرای پویش « پای کار ایران» ویژه انتظارات دانش آموزان از رئیس جمهور آینده خبرداد.
وی به ۳۵ هزاررأی اولی‌ در استان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی و موتور محرک در جامعه می‌توانند اولیا خویش را به پای صندوق‌های رأی کشانده و زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری را فراهم سازند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ،مشارکت حداکثری در انتخابات را نماد اقتدار ملت ایران در جهان و پشتوانه محکمی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام دانست و بیان کرد: مشارکت و حضور حداکثری جامعه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی، بیانگر بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری آنان است و بدون‌تردید این حضور باشکوه و حماسی، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی خواهد افزود.
وی حفظ یاد و خاطره شهدای خدمت و تداوم راه و منش اعتقادی شهیدان را در گرو حضور و توجه مردم به سرنوشت ملی و انقلابی ذکر کرد.
جمالی ضمن دعوت از آحاد مردم، خصوصا دانش آموزان رای اولی و فرهنگیان برای مشارکت گسترده در انتخابات، استفاده از هرگونه امکانات دولتی برای تبیلغات کاندیداهای انتخاباتی را ممنوع اعلام کرد و افزود: هر گونه فعالیت انتخاباتی در وقت اداری برای کارمندان ممنوع می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به امتحانات نهایی خردادماه امسال اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، مراقبین و ناظران امتحانات در سطح استان گفت: قریب ۴۰ هزار دانش‌آموز در ۲۹۵ حوزه امتحانی در امتحانات نهایی بدون هیچ مشکلی شرکت کردند و امتحانات نهایی با امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55854

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.