• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

فعالیت ۱۳٠ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام و احسان حسینی(ع) در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 57807
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
فعالیت ۱۳٠ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام و احسان حسینی(ع) در آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از فعالیت ۱۳٠ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش « اطعام و احسان حسینی» در استان خبر داد. 

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، سنت نیکوی اطعام نیازمندان را یکی از رئوس مهم خدمات کمیته امداد برشمرد و اظهار کرد: امسال در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» ۳٠٠ پایگاه جمع آوری نذورات اطعام و احسان حسینی در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری دائر می شود و ۱۳٠ آشپزخانه نیز با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران اقدام به طبخ غذا و توزیع بین فقرا و نیازمندان می‌کنند.

مهرافروز افزود: در ایام ماه محرم و صفر ۲۵٠ هزار پرس غذا و ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶٠۳۷۹۹۷۹٠٠٠٠۱۲۳۲ بنام کمیته امداد استان و شماره کارتهای اختصاصی دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری شهرستانهای تابعه و همچنین بصورت مراجعه حضوری کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

او همچنین اظهار کرد: پویش « اطعام و احسان حسینی» با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات، هیات مذهبی وسایر ارگانها، نهادها و سازمانها به منظور جمع آوری و توزیع نذورات و کمک های مردمی به خانواده های نیازمند اجرا می شود.

مهرافروز در خاتمه اظهار کرد: همچنین کمیته امداد در قالب پویش «به عشق حسین(ع)» اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند، خیران می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰٠٠۰۳۳۳۳ و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به مراکز کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.