• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
2

فعالیت ۳۶٠ پایگاه ثابت و سیار در جشن نیکوکاری آذربایجان غربی

  • کد خبر : 44839
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
فعالیت ۳۶٠ پایگاه ثابت و سیار در جشن نیکوکاری آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای جشن نیکوکاری ۳۶٠ پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمکهای مردمی در سطح استان می باشند. 

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای جشن نیکوکاری در استان گفت: امسال ۳۶۰ پایگاه شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های سطح شهر برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است که پایگاه‌های سطح شهر در روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه در میادین مختلف و روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه کمک‌های مردمی را دریافت می کنند.

 

رضا مهرافروز افزود: شهروندان همچنین می توانند در جشن نیکوکاری از روش‌ها و ابزار متنوع دیگری نظیر استفاده از سامانه موبایلی، شماره کارت مجازی، شماره تلفن و سایت اینترنتی کمک‌های خود را به مددجویان پرداخت کنند.

 

وی ادامه داد: در این امر خدا پسندانه شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان اختصاص یافته است همچنین سامانه مبتنی بر تلفن همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند، پس از شماره‌گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر در این کار خیر سهیم باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند، کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

 

به گزارش خبرنگار گیتی آنلاین جشن نیکوکاری از ۱۴ ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.