• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

1

قدرت‌نمایی انحصاری در شرکت توزیع برق کردستان

  • کد خبر : 52923
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۱
قدرت‌نمایی انحصاری در شرکت توزیع برق کردستان
دیدگاه منتقدانه و مخالف دیدگاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان علیرغم تلاش برای تعالی این حوزه و بهبود عملکرد این دستگاه، سرکوب شد.

جناب مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان، اگر تحمل دیدگاه‌ها و نظرات مخالف معاون خود را نداشتید، از همان ابتدا برای انتخاب ایشان بعنوان معاون شرکت، اقدام نمیکردید و اگر هم با این انتخاب و سپس عزل سریع معاون نیروی انسانی در کمتر از دوماه، اهداف دیگری را قبل از تعیین کابینه دولت آینده دنبال می کنید، شایسته بدنه مدیریتی دولت مردمی و خدمتگزار نیست.

 

بررسی های میدانی خبر ما، حکایت از احتمال آغاز بکار مجدد معاون اسبق نیروی انسانی آن شرکت، بصورت مشاور دارد که بیش از ۱۵ سال معاون بوده است. در جامعه علمی و جوان ما چه بسیارند تحصیل کرده هایی که دارای بینش علمی و تخصصی هستند، اما فرصت فعالیت و مشاوره را پیدا نمیکنند، اما جناب مدیرعامل برق کردستان به دنبال ایجاد بستر  برای برگرداندن فردی با بینش ۱۵ سال قبل است .

 

جناب مدیر عامل اگر هم توان و تحمل تغییرات و شفاف سازی در امور کارکنان خود را ندارید، چه بهتر از همان اول این حرکت نمایشی را آغاز نمی کردید و زمینه های نقد عملکرد ۷ ساله خود را در مسند مدیریت، بیش از پیش فراهم نمیکردید.

 

بنا به اطلاعات به دست آمده از کارکنان شرکت توزیع برق کردستان، جناب مدیر عامل تاب و تحمل فعالیت ها و اقدامات بنیادین همراه با شفاف سازی و جامع نگری و منتقدانه را ندارند یا اینکه مجددا” درصدد بکارگیری توان و تخصص ایشان را در مسند مدیر روابط عمومی را دارند در شرایطی که مجلس شورای اسلامی تازه شروع بکار کرده و از طرف دیگر طی روزها و ماههای آتی دولت جدید، معرفی خواهد شد.

ترور شخصیت و حذف نیروهای توانمند، شایسته و انقلابی، در جامعه امروزی ما، یک نوع همراهی با جریانات مخالفین نظام است.

انتظار میرود به همان میزان در انتخاب نیروهای جوان، توانمند و خوش سابقه اهتمام میرود به همان میزان در حفط و نگهداری و توجه به نگاههای سیستماتیک آنان که احتمالا بر پایه و چارچوب های قانونی و در راستای شفاف سازی بوده است، همت می نمودید نه اینکه در یک اقدام منحصر فرد و شبهه بر انگیز، زمینه ساز ترور شخصیت نیروهای توانمند و متعهد را فراهم نمایید.

 

مدیر معذول از کارکنان توانمند استان کردستان و بعضا وزارت مطبوع خود هستند که این اقدام منافی سیاست های کلی نظام برای حفظ و نگهداری از نیروهای توانمند است و این اقدام جناب مدیر عامل مورد نقد شدید جامعه رسانه و صاحبان فکر و اندیشه و قلم است.

 

قطعا” در روزهای آینده با بررسی و کسب اطلاعات دقیق، علت این عقب نشینی جناب مدیر عامل بیشتر روشن خواهد شد و ارتباط آنرا با شفاف سازی و فسادهای پشت پرده و لو رفتن آن و یا اینکه در ارتباط با جریانات آغاز بکار مجلس و دولت جدید در روزهای اینده، رسانه ای خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52923

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.