• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

لزوم مشارکت خیرین سلامت شهرستان گناوه در حوزه بهداشت و درمان / بازدیدهای میدانی از حوزه‌های مختلف در دستور کار است

  • کد خبر : 49048
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
لزوم مشارکت خیرین سلامت شهرستان گناوه در حوزه بهداشت و درمان / بازدیدهای میدانی از حوزه‌های مختلف در دستور کار است
بوشهر_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای ارتقا سطح کیفی خدمات بهداشت و درمان شهرستان گناوه علاوه بر حمایت‌های مالی دانشگاه مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان لازم و ضروری است.

گیتی آنلاین_ دکتر اکرم فرهادی در بازدید از بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح و سوختگی گناوه اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های خوبی که شهرستان گناوه در حوزه خیرین دارد رویکرد جذب خیرین در حوزه بهداشت و درمان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی تصریح کرد: رویکرد امسال در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بازدیدهای میدانی از حوزه‌های مختلف در شهرستان‌های استان است تا از نزدیک و مستقیم شاهد زحمات همکاران در زیرمجموعه‌های مختلف دانشگاه بوده و در خصوص مشکلات تصمیم‌گیری کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به موقعیت خاص شهرستان گناوه و همچنین مسافر پذیری این شهرستان، اولین شهرستان در بازدیدهای میدانی امسال را به گناوه اختصاص دادیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم جهت ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری در حوزه بهداشت و درمان داشته باشیم.

دکتر اکرم فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه حمزه اندرخورند مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر عصمت حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، دکتر محمدرضا شبانکاره رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی و مهندس حسن فخرایی رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه از بیمارستان‌های دولتی امیرالمؤمنین (ع) و سوانح و سوختگی گناوه بازدید کرد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49048

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.