• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

ساماندهی محوطه تاریخی نقش رستم انتشار اولین تمبر یادبود یلدا؛ جانمایه هویت ایرانی با محوریت خانواده است مدیر اطلاع رسانی چهارمین دوره کتاب خانه ناشران ایران ” حوزه مشق ” منصوب شد  پیوست‌های زیست محیطی اولویت اجرای طرح‌های عمرانی قرار گیرد افکار نوی مدیریتی در بانک شهر عدم تغییر ساعات کاری دستگاههای تابعه قوه قضائیه در استان البرز رایگان شدن خدمات سرپایی و درمانی کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان بوشهر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان رضوی موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی: گازگرفتگی و آتش‌سوزی حوادث رایج گاز هستند مهارت‌آموزی محور برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت جوانان قرار گیرد ۶۷ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی سیستان وبلوچستان بر کشتار دام در عید قربان نظارت می‌کنند مجمع عمومی عادی سالیانه تایدواتر خاورمیانه برگزار شد

1

لقمه در خون

  • کد خبر : 61988
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
لقمه در خون
امام خامنه ای: امروز در دنیای پیچیده‌ی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریت حاکم است،این حرکت اربعین، یک فریاد رسا و یک رسانه‌ی بی‌همتا است.

اربعین خون جاری سیدالشهداست که هرگز از جوشش نمی‌افتد و تزریق خون به رگهای خشکیده عدالت در برهوت انسانیت  است.
اربعین در اصل محور پشتیبانی از  خونخواهی ما علیه اسرائیل خون آشام و آمریکای جنایتکار  است و امروز  ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) درحمایت از مردم ستمدیده غزه به گوش می رسد.

پيامبر اعظم اسلام (ص) می فرماید:
مردم آنگاه كه ظالم را ببينند و او را باز ندارند، انتظار مى رود كه خداوند همه را به عذاب خود گرفتار سازد.[ نهج الفصاحه ح۸۳۳]

در اصل پیام عاشورا و اربعین حسینی برائت و بیزاری جستن از ستمگران زمانه است.راهپیمایی حمایت از فلسطین در پیاده‌روی اربعین با حضور زائران کشورهای مختلف برگزار شد و زائران پرچم اسرائیل را در موکب ندا الاقصی به آتش کشیدند.

محمود عباس رئیس جمهور تشکیلات خودگردان فلسطین در پارلمان ترکیه چنین می گوید:آمریکا طاعون است و طاعون آمریکاست و این آمریکای جنایتکار است که رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را مجهز به انواع بمب ها و تجهیزات جنگی پیشرفته جهت کشتار مردم مظلوم و ستمدیده غزه می کند.

امام خمینی در پنج نوامبر ۱۹۷۹ آمریکا را شیطان بزرگ و مار زخمی عنوان کردند و در ادامه فرمودند که دشمنی آمریکا با ما ذاتی است، یعنی مادامی که آمریکا هویت استکباری دارد، نمی‌تواند ما را به حساب بیاورد حتی اگر در جایی به ما احترام هم بگذارد، دامی برای فریب است.

مرگ بر آمریکا, یادگار دانشجویان دانشگاه تهران در ۱۶ آذر بعد از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ است. مرگ بر آمریکا در واقع مرگ بر استکبار, استعمار و استثمار است و یک شعار کاملا اخلاقی است.

 و حال این سوال مطرح است که چرا آمریکا جهانخوار که هزار کیلومتر با خاورمیانه فاصله دارد امام دم اش در جاجای خاورمیانه به چشم میخورد.?!
و با پایگاه سازی قصد بر هژمونی و سلطه شیطانی خود  را بر خاورمیانه و بلاد مسلمین را دارد. اما به شکرانه ظهور انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) سایه شوم آمریکا از ایران به کلی برداشته شده است.

بر انگیختگی افکار عمومی جهان بر علیه اسرائیل و حامی همیشگی اش آمریکا باعث شد که سیاست های آمریکا حتی در میان مردم خود  آمریکا هم مردود باشد و ابراز بیزاری و برائت از سیاست های دد منشانه شان کنند.
رژیم  جعلی صهیونیست , خبرنگاران را قتل عام می کنند که مانع از انعکاس جنایت هایشان در عالم شوند.
مردم نروژ در حرکت نمادین خواستار پایان دادن به کشتن خبرنگاران در نوار غزه شدند.

 

دکتر «مصطفی البرغوثی» دبیرکل جنبش “ابتکار ملی” فلسطین وضعیت انسانی در غزه را وحشتناک توصیف می کند و در ادامه چنین ابزاز می کند:نمی دانم چگونه جهان به اسرائیل اجازه میدهد ۱/۶ میلیون نفر آواره را تحت فشار قرار دهد تا دوباره آنها را با بمباران, حملات هوایی و به  زور آواره کنند.?

 ۱/۶ میلیون نفر در یک نوار بسیار کوچک قرار بگیرند که وسعت آن از ۲۴ کیلومتر مربع و یا ۱۵ مایل بیشتر نیست.وضعیت خیلی وحشتناک است; مردم بدون سرپناه, غذا, دارو و آب هستند.

اسرائیل در حال انجام یک جنگ بیولوژیکی است.

در حال حاضر حدود ۷۶ هزار نفر مبتلا به هپاتیت عفونی هستند و بیماری فلج اطفال نیز مشاهده شده که بسیار خطرناک است.
فلج اطفال در حال شیوع بین بچه هاست,بیماری که در سالهای گذشته توانستیم آن را ریشه کن کنیم و امروز دوباره فراگیر می شود.حتی مواردی از بیماری مننژیت داریم,هزاران هزار کودک مبتلا به عفونت های پوستی هستند و تعداد کل افراد مبتلا به بیماری ۱/۶ میلیون نفر است.وضعیت  وحشتناکی است و باید متوقف شود.این شرایط متوقف نمی شود مگر با برقراری آتش بس کامل و اینکه به مردم اجازه داده شود به مکان هایی که از آنجا آواره شده اند برگردند.

کودک فلسطینی که در بمباران رژیم صهیونیستی و هنگامی که نان خانواده اش را به خانه می‌برد ، به شهادت رسیده است.

رژیم غاصب صهیونیستی در خون به ناحق ریخته شده مظلومان غرق و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

ان شاء الله

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61988

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.