• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

آغازمانور تشدید نظارت بر داروخانه های گیاه پزشکی در آذربایجان غربی بیش از ۳۵۰۰ معلم جدیدالاستخدام اول مهر وارد مدارس فارس می‌شوند جوانان عزیز دانشجو در آمریکا! اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید اجرای سند توسعه تعاون روستایی با هدف ارتقاء جایگاه اقتصادی این سازمان در دست انجام است برنامه‌ریزی بیش از ۳۸۰ برنامه ویژه دهه کرامت در حرم مطهر رضوی هدف ما ترسیم نظام سلامت در تراز تمدن نوین اسلامی است/ دستاوردهای حوزه سلامت در این سه سال ثبت و مستند شود دیدار با خانواده شهدا از افتخارات مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است فیلم ببینید و کتاب گوش کنید/ عرضه کتاب صوتی ۳ شاهکار از ادبیات و سینمای جهان ۱۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از آذربایجان غربی ارائه خدمات شهری هم راستا با طرح‌ های زیر بنایی تامین و انتقال برق راهگشای توسعه است  برپایی موکب‌ پزشکی بانک ملی ایران در ایام اربعین حسینی رفع مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در میز خدمت محل شهرک صنعتی بزرگ شیراز 

4

مانور زلزله و آمادگی و مقابله با بحران در شهرستان لامرد

  • کد خبر : 37793
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۴۴
مانور زلزله و آمادگی و مقابله با بحران در شهرستان لامرد
فارس_ یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در مراسم مانور زلزله و آمادگی و مقابله با این بلای طبیعی شرکت کردند.

گیتی آنلاین_ در این مانور که در مدرسه دخترانه معلم لامرد و همزمان با سراسر کشور انجام شد برنامه ای کامل از عمليات آوار برداری. امدادرسانی و اطفاء حریق با حضور جمعیت هلال احمر و آتش‌نشانی شهرستان لامرد صورت گرفت.

حمزه برومند فر رییس محیط زیست شهرستان لامرد با تشریح اقدامات انجام شده در حاشیه این مانور گفت: اطفای آتش به ویژه در مناطق زیست محیطی از اهمیت بسزایی برخوردار است و اعضای یگان حفاظت باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در اطلاعیه های مهم با اشاره به افزایش دمای هوای شهرستان بارها نسبت به هرگونه آتش سوزی در جنگل و مناطق تحت مدیریت هشدار داده است افزود: در مانورهای آموزشی سطوح مختلف این اطلاعیه ها بررسی و باز بینی می شود.

رییس محیط زیست شهرستان لامرد ادامه داد: کشاورزان، دامداران، گردشگران و تمام کسانی که در محیط های طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح حاضر می شوند باید از روشن کردن آتش تا جدا خودداری کنند بسیاری از آتش سوزی ها نتیجه سهل انگاری در رها کردن آتش است.

برومند فر با اشاره به اینکه محیط زیست امروز ما در آتش غفلت و گاهی اختلاف بین انسان‌ها گرفتار شده و بخش‌های مختلفی از آن به همین واسطه در معرض نابودی قرار گرفته است گفت: در برنامه های مانور چگونگی تعامل انسان با محیط زیست برای چلوگیری از بروز خسارت بیشتر به عرصه های طبیعی آموزش داده می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37793

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.