• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

اهداف حوزه سلامت با آموزش مستمر قابل‌دستیابی است اندازه گیری مصرف سوخت مشعل در ایستگاههای CGS بصورت پایلوت در گاز استان فارس انجام شد چیزهایی که زمان با خود برد»؛ پرتره‌ای از حافظ اصفهانی/ می‌توان از کتاب‌های علمی و تحقیقی به مستند رسید! مناطق طبیعی شهرستان بوانات عرصه درگیری با شکارچیان مسلح خدادادی که عزیز شد «صندوق‌های پست» هنوز کار می‌کنند؛ حتی اگر یک نامه در آنها باشد حق‌آبه زابل را با ایجاد کمپین میلیونی پس بگیریم/ وای بر ما اگر سیستان از بین برود/ هموطنان ما در حال مرگ هستند؛ چرا با طالبان مدارا می‌کنید؟! اجرای ۱۲ کارگاه جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردمی در سیستان وبلوچستان اجتماع بزرگ جامعه نظام سلامت در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می شود پروژه «جی‌نف» تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود پیشرفته ترین دستگاهMRI ایران در خاش/ارائه خدمات تشخیصی به بیش از هزار نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش فعالیت ۱۰۰ ناشر کتاب در آذربایجان‌غربی

3

مجازات ۶ میلیارد ریالی قصاب متخلف در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 35417
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
مجازات ۶ میلیارد ریالی قصاب متخلف در آذربایجان‌غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: یک قصاب ارومیه‌ای به علت کشتار غیرمجاز و عرضه بدون مجوز گوشت به ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: پرونده یک واحد قصابی متخلف برای کشتار غیرمجاز و عرضه ۱۵۰ کیلوگرم گوشت شتر به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی گفت: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد قصابی بین جاده‌ای کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: واحدهای قصابی باید به تفکیک در خصوص انواع گوشت قیمت‌گذاری کنند و گوشت را بنا به درخواست مشتری باید در حضور وی چرخ کنند و از قرار دادن گوشت چرخ شده در ویترین مغازه خودداری کنند.

نجف‌زاده درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.