• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

سال طلایی برای شرکتی جهادی همزمان با آیین افتتاح وبیناری ۱۰۰۰ پروژه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه خوارزمی در استان البرز افتتاح شد اینجا همه چیز به سامان است دانشوران زبان و ادبیات باید به کمک ما سینماگران بیایند ;به ریاست وزیر اقتصاد مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال ۱۴۰۰ بانک سپه برگزار شد بازدید نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی از طرح های تامین مسکن در این شهرستان نهضت ملی مسکن اولویت نخست بانک/ کار در بانک مسکن مقدس است همکاری فراگیر «پست» در برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۵۵۰۰ نیروی جدید، ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس و انبارهای پر از اقلام امدادی اردوی جهادی با چاشنی مشاوره در دهک دولت آباد فضای صنعت بیمه، شاداب و امیدآفرین است پیام تبریک مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی موفقیت بانوان خبرنگار هم استانی در دومین جشنواره رسانه ای بانوان کشور.

1

مجتمع شیلاتی در بقعه بی بی دوست راه اندازی می شود

  • کد خبر : 51097
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد اشتغال برای مردم منطقه یک مجتمع شیلاتی در در جوار بقعه بی بی دوست راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گیتی آنلاین، مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با افتتاح این مجتمع شیلاتی برای ۷ نفر به طور مستقیم و ۱۰غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.همچنین یک مجتمع نان نیز در جنوب استان راه اندازی می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: این اداره ۱۰۰۰بسته معیشتی به سیل زدگان استان اهدا کرده است و ۸۰۰بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

 

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین محسن اشرفیان افزود: پنج هزارو ۳۲ موقوفه داریم و ازسال گذشته تاکنون ۳۰ موقوفه جدید به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام اشرفیان ادامه داد: با هدف اشتغال ومولد سازی موقوفه ها در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز برنامه‌هایی در شمال وجنوب سیستان وبلوچستان داریم که تا پایان سال به مرحله اجرا درمی آیند.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد ریال از محل موقوفات متصرفی ثبت شده است.

وی با اشاره به وقف بیش از سه هزار مسجد در جنوب استان، افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت موقوفات و بقای متبرکه در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی با مشارکت مردم و علمای شیعه و سنی بتوانیم قدم‌هایی را برداریم و شاهد رونق موقوفات و بقای متبرکه در سیستان و بلوچستان باشیم.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین اشرفیان خاطر نشان کرد: بانوان سیستان و بلوچستان در زمینه موقوفات در کشور پیشتاز هستند، و موقوفه مریم عابد با وقف خیرات و مبرات خانواده‌های نیازمند در ایرانشهر ، از جمله موقوفات بانوان استان است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار وقف نخل خرما برای نیازمندان توسط مبلغان اعزامی که برای تبلیغ و ترویج این امر خداپسندانه به مناطق هودیان و جلگه چاه هاشم اعزام شده بودند انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سطح استان شش بقیه متبرکه داریم که دو بقیه شاخص سیدباقر و بی بی دوست در منطقه سیستان مورد تایید اوقاف هستند که باید در این مکان‌ها سرمایه‌گذاری شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51097

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.