• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4
با حضور معاونان وزیر ارتباطات انجام شد؛

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست برگزار شد

  • کد خبر : 38788
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست برگزار شد
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست به منظور بررسی گزارش اعتبارات و عملیات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 برگزار شد.

گیتی آنلاین_ مجمع عمومی عادی صاحبان سهام این شرکت با موضوع گزارشات اعتبارات و عملیات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۱ به ریاست علی اصغر انصاری؛ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و با حضور محمود لیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مجمع با اشاره به اقدامات و هزینه های صورت گرفته در سطح شبکه پستی گفت: این اقدامات باید به گونه ای باشد که نتایج آن در تحولات صورت گرفته نمایان باشد.

انصاری با تاکید بر ارائه برنامه هوشمندسازی شبکه پستی به سازمان برنامه و بودجه این برنامه را تحولی برای شرکت ملی پست دانست.

وی به بازبینی قوانین شرکت ملی پست در وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی پست علاوه بر مدیریت هزینه های پستی، موجب ارتقای خدمات پستی و توسعه بازار می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات بر ارائه گزارش کمی خدمات پستی تاکید کرد و افزود: پست باید از طریق مولدسازی برای توسعه خدمات استفاده کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه این نشست از ابلاغ ساختار شرکت ملی پست توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد و به پیش بینی افزایش ترافیک ۶۰ میلیونی مرسولات در سال جدید اشاره کرد.

لیائی در مورد اقدامات شرکت ملی پست در سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم از توان بخش خصوصی با افزایش نمایندگی ها در دو حوزه قبول و توزیع مرسولات پستی بهره برداری بیشتری داشته باشیم.

وی به تعدد نرم افزارهای اجرایی اشاره کرد و از تجمیع این نرم افزارها در یک نرم افزار جامع خبرداد و گفت: در راستای یکپارچه سازی سامانه های مالی شرکت، نرم افزار جامع مالی شرکت ملی پست رونمایی شد که پس از تایید سازمان حسابرسی اجرایی می شود.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه شرکت پست جزء پیشگامان در حوزه مولدسازی است، گفت: مجوز های مربوطه در این زمینه از مبادی مربوطه اخذ شده و منتظر دستور کمیته مولدسازی برای اجرای فرایندهای مربوطه هستیم.

در پایان جلسه و پس از استماع گزارش حسابرسی صورتهای مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای که توسط نماینده سازمان حسابرسی قرائت شد، صورتهای مالی مذکور توسط اعضای مجمع عمومی شرکت مذکور که متشکل از سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی است، به تصویب رسید.

گفتنی است اعضای هیئت مدیره، معاونان ، صاحبان سهام و جمعی از مدیران ستادی شرکت ملی پست نیز دراین نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38788

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.