• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
5

محبوبه فغان زاده: بستن پلتفرم‌های فضای مجازی استراتژی قابل قبولی نیست.

  • کد خبر : 27521
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
محبوبه فغان زاده:  بستن پلتفرم‌های فضای مجازی استراتژی قابل قبولی نیست.

به گزارش گیتی آنلاین خوزستان محبوبه فغان زاده با گفتگو با خبرنگار گیتی آنلاین خوزستان از گردش مالی بسیار زیاد خریدوفروش فیلترشکن‌ها انتقاد کرد و افزود: عواقب اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بار خواهد آورد. در وضعیت کنونی که فضای جامعه آرام شده ضروری است که رئیس جمهورمحترم وعده خود را اجرا کند و […]

به گزارش گیتی آنلاین خوزستان محبوبه فغان زاده با گفتگو با خبرنگار گیتی آنلاین خوزستان از گردش مالی بسیار زیاد خریدوفروش فیلترشکن‌ها انتقاد کرد و افزود: عواقب اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بار خواهد آورد. در وضعیت کنونی که فضای جامعه آرام شده ضروری است که رئیس جمهورمحترم وعده خود را اجرا کند و استفاده پلتفرم‌های فضای مجازی را برای همگان آزاد کند.

دکترفغانزاده ادامه داد:با گذشت چند ماه از فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ هنوز تصمیمی برای رفع فیلترینگ وجود ندارد ولی باز شاهد حضور برخی از مدیران در این پلتفرم‌ها هستیم.

وی درخصوص حضور مدیران در پلتفرم ها افزود: اولین کسانی که باید شامل پیگیری قضایی جرم‌انگاری خریدوفروش فیلترشکن شوند، مدیرانی که به دنبال تیک آبی و خاکستری در برخی اپلیکیشن‌ها هستند.

محبوبه فغان زاده در پایان خاطر نشان کرد: این دوگانگی همیشه آزاردهنده و غیرقابل پذیرش بوده که خود مسئولان از پلتفرم‌هایی که فیلتر هستند استفاده میکنند و فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی دارند ولی برای مردم عادی این فضا را محدود میکنند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.