• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

محصولات و لوازم مورد نیاز زائران اربعین در نمایشگاه بزرگ مشایه

  • کد خبر : 59347
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
محصولات و لوازم مورد نیاز زائران اربعین در نمایشگاه بزرگ مشایه
مدیرکل امور فرهنگی زائرین خراسان رضوی گفت: مشهد میزبان نمایشگاه بزرگ مشایه است که به مدت 10 روز محصولات و لوازم مورد نیاز زائران اربعین را عرضه می‌کند. این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ زیارت و آشنایی بیشتر مردم با ابعاد مختلف پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، مصطفی صفایی، مدیرکل  امور فرهنگی زائرین  خراسان رضوی، در نشست خبری  مشایه ویژه عرضه لوازم  پیاده روی اربعین و موکبها  که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین به عنوان نماد فرهنگی و اجتماعی مهم در جامعه شناخته می‌شود و امسال پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۵۲۰ گروه پیاده‌روی اربعین برگزار شود.

وی ادامه داد:  «این نمایشگاه از ۲۶ مردادماه آغاز به کار خواهد کرد و هدف آن ارائه محصولات فرهنگی و اطلاعات مورد نیاز برای زائرین است.

مدیرکل امور فرهنگی زائرین خراسان رضوی افزود:  که این نمایشگاه تا۲۷ مرداد پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و شامل محصولات تخصصی، فرهنگی و آموزشی مربوط به پیاده‌روی اربعین است.

صفایی همچنین از تدارک فضایی ویژه برای کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: تلاش شده تا این نمایشگاه به ارتقاء فرهنگ و شناخت بهتر پیاده‌روی اربعین کمک کند. وی بیان کرد:  این نمایشگاه به صورت تخصصی به نمایش محصولات داخلی و در برخی موارد خارجی می‌پردازد و هدف آن ارتقاء فرهنگ و تبادل اطلاعات در خصوص پیاده‌روی اربعین است.

وی همچنین به همکاری‌های گسترده با شهرداری و دیگر نهادهای فرهنگی برای اطلاع‌رسانی و جذب حداکثری مردم به این نمایشگاه اشاره کرد و از تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه تقدیر کرد. صفایی تأکید کرد که تمامی اقدامات برای ایجاد فضایی مناسب و ارتقاء فرهنگ پیاده‌روی اربعین انجام شده و از خبرنگاران و عموم مردم دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه در مرکز همایش و نمایشگاه های استان قدس رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59347

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.