• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

محکومیت۲میلیاردریالی قاچاق احشام در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 36246
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
محکومیت۲میلیاردریالی قاچاق احشام در آذربایجان‌غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت بیش از دو میلیارد ریال در پرونده قاچاق احشام خبر داد.
حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت بیش از دو میلیارد ریالی در پرونده قاچاق احشام خبر داد و اظهار داشت: در پی کشف ۲۱ رأس احشام قاچاق از نوع گوسفند به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرونده‌ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن مجوزهای قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط احشام کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران انتظامی شهرستان پیرانشهر احشام کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه وانت سایپا در مسیر بیراهه روستاهای مرزی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.