• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

افزایش ۱۵ درصدی تولید کلزا در فارس معاون استاندار آذربایجان غربی: خط ریلی پایانه مرز رازی فعال می‌شود ، سردار “کيقباد مصطفايي”؛ فرمانده انتظامي استان از آسماني شدن استواريکم “احسان فرخياني” خبر داد. دیدار چهره به چهره دکتر عین اللهی با مردم در مسجد امام هادی (ع) تهران رشد ۲۰ درصدی صادرات از پایانه های مرزی شمال سیستان ‌‌بلوچستان طی ۴ ماهه سالجاری محکومیت پنج میلیارد ریالی نانوایی متخلف در زاهدان امروز روز پایان اشغال‌گریِ ۱۱۷ سالۀ پرتغالی‌ها در خلیج‌ فارس است رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری بزرگداشت فرزاد خلیفه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود گزارش تصویری مجمع شرکت سرمایه گذاری ساختمان تهران پروژه‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در حال اجراست غربالگری ۷۲ درصدی پرفشاری خون و دیابت در جمعیت هدف «پویش ملی سلامت»/ آغاز پویش ملی «تغذیه سالم» از اول بهمن ماه

0

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی خبر داد: آغاز پویش هزار ویلچر برای زائران کم‌توان

  • کد خبر : 62364
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی خبر داد:  آغاز پویش هزار ویلچر برای زائران کم‌توان
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی در خصوص آغاز پویش هزار ویلچر در مسیر عاشقی گفت: این پویش با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم‌توان آغاز شده است.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ از آغاز پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی در استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم‌توان سیدالشهداء (ع) و دیگر اماکن مقدس کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: این اقدام در راستای رسالت بشر دوستانه جمعیت هلال‌ احمر و با مشارکت خیرین و نیکوکاران نیک‌اندیش استان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی بیان کرد: این نهاد در روزهای دهه پایانی ماه صفر با تلاش و همت خیرین و نیکوکاران، طرح هزار ویلچر در مسیر عاشقی را اجرایی می‌کند.

وی تاکید کرد: این طرح به منظور فراهم‌سازی امکانات مناسب برای زائران سالمند و کم‌توان در سفرهای زیارتی به اماکن مقدس همچون حرم حضرت سیدالشهداء (ع)، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دیگر مکان‌های زیارتی در سطح کشور اجرا می‌شود که باعث تسهیل زیارت و افزایش رفاه افراد کم‌توان شود.

محبوبی در ادامه گفت: خیرین و نیکوکاران استان می‌توانند با مشارکت در خرید ویلچر برای زائران سالمند و کم‌توان، سهم خود را در این عمل خداپسندانه ادا کنند.

وی افزود: افراد خیر می‌توانند مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹۶۰۸۲۶۶ و شناسه ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ به نام جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی واریز کنند این اقدام نه تنها کمک به زائران است، بلکه یک حرکت بزرگ انسانی و معنوی محسوب می‌شود.

محبوبی اضافه کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر استان در این امر خداپسندانه و انسان‌دوستانه سهیم شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی در پایان تاکید کرد: هر ویلچر یک زائر سالمند یا کم‌توان را قادر می‌سازد تا در مسیر زیارت و عشق به اهل بیت (ع) قرار گیرد و از ثواب این زیارت بهره‌مند شود امید است که با همت و حمایت همگانی، بتوانیم به تمامی زائران نیازمند کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.