• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی خبر داد: ۴ فوتی بر اثر تصادف در جاده‌های آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 56451
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی خبر داد:  ۴ فوتی بر اثر تصادف در جاده‌های آذربایجان‌غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز چهار نفر از هم‌وطنان در جاده‌های استان به دلیل تصادف جان خود را از دست دادند.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: ساعت ۷:۴۰ صبح روز سه‌شنبه، ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر برخورد دو خودروی پژو آردی و وانت نیسان در محور چالدران _ خوی (سه راهی روستای زاویه) دریافت شد که این حادثه بلافاصله توجه مسئولان محلی و نیروهای امدادی را به خود جلب کرد.

وی تصریح کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات قره‌چی بلاغی هلال‌ احمر چالدران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که این تیم با تجهیزات کامل و آمادگی لازم، به منظور ارائه خدمات اضطراری و کمک به مصدومان، در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه رسیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این حادثه متأسفانه سه فوتی و دو مصدوم به‌جا گذاشت که فوتی‌های حادثه پس از رهاسازی با استفاده از تجهیزات هیدرولیک خودروی نجات، به عوامل ذی‌صلاح تحویل داده شدند و مصدومان نیز بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند، مصدومان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند و اقدامات لازم برای تثبیت وضعیت آنها انجام شد.

 

تصادف در محور سلماس به خوی ۲ مصدوم و ۱ فوتی برجای گذاشت. 

 

محبوبی در ادامه به حادثه‌ای دیگر در محور سلماس به خوی اشاره کرد و گفت: در ساعت ۷:۱۰ صبح روز سه‌شنبه، ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳، در محور سلماس _ خوی (گردنه قره‌تپه) گزارش تصادف دو خودروی سمند و پژو دریافت شد.

وی تصریح کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات کمربندی سلماس بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل حادثه اعزام شدند تا به مصدومان کمک کنند و وضعیت را بررسی نمایند.

محبوبی بیان کرد: این حادثه منجر به مصدوم شدن دو نفر و فوت یک نفر شد که امدادگران اقدامات لازم برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی و تحویل فوتی به عوامل ذی‌صلاح را به سرعت انجام دادند.

وی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حوادث، بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین افزایش توجه به ایمنی در جاده‌ها تأکید کرد.

محبوبی افزود: هلال‌احمر آذربایجان‌غربی همواره آماده است تا در مواقع اضطراری و حوادث مختلف، به ارائه خدمات سریع و کارآمد بپردازد و از جان و سلامتی هموطنان خود محافظت کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.