• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی مطرح کرد: پروژه آبرسانی هفتوان سلماس در آستانه تکمیل‌شدن

  • کد خبر : 59267
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی مطرح کرد:  پروژه آبرسانی هفتوان سلماس در آستانه تکمیل‌شدن
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان از محل تصفیه‌خانه آب سلماس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، محمد اشرفی، از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان از محل تصفیه‌خانه آب سلماس خبر داد اظهار کرد: آبرسانی به روستاها از اهمیت بسیاری برخوردار است و تأثیرات مثبت زیادی بر زندگی ساکنان این مناطق دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات در حال انجام و پیشرفت مطلوب پروژه، با اتمام کامل آن، اهالی روستای هفتوان از آب شرب تصفیه شده بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به میزان هزینه انجام شده در این پروژه اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است که این پروژه شامل دو کیلومتر خط انتقال و نصب شیرآلات است که طی ۴ ماه اخیر آغاز و به مرحله پایانی رسیده است.

وی همچنین به ظرفیت خوب تصفیه‌خانه آب سلماس جهت تأمین آب پایدار روستاهای پایین‌دست تصفیه‌خانه که با تنش آبی مواجه هستند، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح آبرسانی به روستاهای مشکل‌دار با مشارکت فرمانداری و شرکت آب و فاضلاب در دست مطالعه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربیاضافه کرد: این پروژه نه تنها به بهبود کیفیت زندگی اهالی روستای هفتوان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به کاهش بیماری‌های ناشی از آب آلوده نیز منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در حال اجرای پروژه‌های مشابه در سایر روستاهای استان است تا مشکل تأمین آب شرب را به طور کامل برطرف کند.

اشرفی ادامه داد: دسترسی به آب پاک و کافی می‌تواند کیفیت زندگی ساکنان روستاها را بهبود بخشد. این امر شامل بهبود شرایط بهداشتی، افزایش رفاه و کاهش زمان صرف شده برای جمع‌آوری آب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی یادآور شد: آبرسانی به روستاها می‌تواند به توسعه اقتصادی این مناطق کمک کند. دسترسی به آب برای کشاورزی و دامداری می‌تواند تولیدات را افزایش داده و درآمد ساکنان را بهبود بخشد.

گفتنی است این پروژه‌ها با همکاری نزدیک بین فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و سایر نهادهای محلی انجام می‌شود تا از منابع بهینه استفاده شود و پروژه‌ها به موقع به اتمام برسند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.