• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی خبر داد: اجرای طرح آبرسانی در ۱۲ روستای چالدران

  • کد خبر : 61714
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی خبر داد:  اجرای طرح آبرسانی در ۱۲ روستای چالدران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از اجرای طرح‌های آبرسانی در 12 روستای چالدران خبر داد و گفت: عملیات اجرای این طرح‌ها از ابتدای سال جاری با هدف تامین آب شرب و کمبود آب است.

محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ از اجرای طرح‌های آبرسانی در ۱۲ روستای چالدران خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرای این طرح‎‌ها از ابتدای سال جاری با هدف تامین آب شرب و کمبود آب است.

وی افزود: پروژه‌های آبرسانی در دو روستای چالدران با موفقیت به پایان رسیده و در حال حاضر پنج روستای دیگر نیز در آستانه بهره‌مندی از آب شرب سالم قرار دارند این موضوع نشان‌دهنده تعهد و تلاش مداوم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در راستای بهبود زیرساخت‌های حیاتی این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: همچنین به میزان اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه‌ها اشاره کرد و بیان داشت که حدود ۱۵ میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی در این منطقه در نظر گرفته شده که از این مقدار، تاکنون ۷ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌ها هزینه شده است. این میزان اعتبار، نقش بسزایی در پیشبرد پروژه‌ها و بهبود زیرساخت‌های منطقه ایفا کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طول خط انتقال و شبکه آبرسانی این پروژه‌ها به ۲۲٫۵ کیلومتر می‌رسد ظرفیت مخازن ذخیره آب نیز که قبلاً ۳۵۰ مترمکعب بود، با اجرای این پروژه‌ها به ۷۰۰ مترمکعب افزایش خواهد یافت. این افزایش ظرفیت، تامین آب شرب پایدارتر و قابل‌اعتمادتری را برای ساکنان روستاهای تحت پوشش به همراه خواهد داشت.

اشرفی در ادامه به همکاری‌های مؤثر بنیاد علوی در این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این بنیاد با ارائه ۲۴ کیلومتر لوله آب و اتصالات به ارزش ۴۰ میلیارد تومان، نقش مهمی در پیشرفت پروژه‌های آبرسانی داشته است این مشارکت‌ها نشان‌دهنده عزم جدی برای رفع مشکلات آبرسانی در مناطق محروم است.

در پایان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی تاکید کرد که تمامی پروژه‌های عمرانی آبرسانی در روستاهای چالدران با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد مواجه بوده و امید می‌رود که با تداوم تلاش‌ها، به زودی تمامی این روستاها از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند این طرح‌ها نه تنها نیازهای فوری ساکنان را برطرف می‌کند، بلکه به توسعه پایدار و افزایش رفاه در این منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.