• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد: احیای ۹ واحد راکد تولیدی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 63709
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد:  احیای ۹ واحد راکد تولیدی در آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۹ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان موفق به بازگشت به چرخه تولید شده‌اند.

امیر شهسوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۹ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان موفق به بازگشت به چرخه تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انتظار می‌رود تا پایان سال علاوه بر این واحدها، تعدادی دیگر از واحدهای صنعتی راکد نیز احیا شده و به جمع واحدهای فعال افزوده و ۴۸ واحد تولیدی غیرفعال در این استان دوباره فعال خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی همچنین به اهمیت حمایت از واحدهای کوچک و متوسط (SME) در توسعه اقتصادی استان تأکید کرد و گفت: با بهبود فضای کسب و کار و ارائه تسهیلات مالی و فنی به واحدهای تولیدی، می‌توان ظرفیت‌های تولیدی استان را بهبود بخشید.

شهسوار اضافه کرد: احیای این واحدها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری، موجب تقویت اقتصاد محلی و افزایش تولید ملی خواهد شد. در این راستا، هماهنگی با بانک‌ها و نهادهای مالی جهت تأمین منابع مالی لازم برای احیای واحدهای تولیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اذعان کرد: آذربایجان‌غربی دارای پتانسیل‌های بالایی در بخش‌های مختلف صنعتی است و احیای این واحدها می‌تواند به تقویت زنجیره‌های تأمین و افزایش رقابت‌پذیری محصولات تولیدی استان در سطح ملی و بین‌المللی کمک کند.

شهسوار در پایان خاطرنشان کرد: احیای واحدهای تولیدی و حمایت از بخش صنعتی نه تنها به بهبود وضعیت اقتصادی استان کمک می‌کند، بلکه نقشی کلیدی در توسعه پایدار، کاهش مهاجرت و افزایش رفاه اجتماعی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی همچنین از بهبود زیرساخت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های مناسب نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران و تسریع روند احیای واحدهای صنعتی دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.