• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی: جریان گاز در ارومیه قطع می‌شود

  • کد خبر : 58333
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی:  جریان گاز در ارومیه قطع می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: به منظور انجام عملیات تعمیراتی اجتناب‌ناپذیر روی تاسیسات جریان گاز سی‌ان‌جی در خیابان‌های رودکی، قائم و بیمارستان میلاد، جریان گاز از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت قطع خواهد شد.

علی رضا شیخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتیآنلاین، اظهار کرد: به منظور انجام عملیات تعمیراتی اجتناب‌ناپذیر روی تاسیسات جریان گاز سی‌ان‌جی در خیابان‌های رودکی، قائم و بیمارستان میلاد، جریان گاز از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت قطع خواهد شد، این عملیات با هدف بهبود و افزایش امنیت شبکه گازرسانی منطقه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از مشترکان درخواست می‌شود در طول این مدت از هرگونه دستکاری کنتور و رگلاتور خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با تلفن امداد گاز ۱۹۴ تماس حاصل کنند، این تماس‌ها به طور شبانه‌روزی پاسخ داده می‌شود تا هرگونه مشکل یا سوال مشترکان در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اضافه کرد: شرکت گاز آذربایجان غربی با اطلاع‌رسانی از طریق اطلاعیه‌ها و بنرهای نصب شده در مناطق مربوطه و همچنین از طریق رسانه‌های محلی، مشترکان را از این قطعی گاز مطلع کرده و از مردم درخواست می‌شود تا با صبوری و همکاری، زمینه را برای اجرای هرچه بهتر این عملیات فراهم کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های فنی و مهندسی این شرکت با دقت و برنامه‌ریزی دقیق به اجرای این عملیات خواهند پرداخت تا کمترین مزاحمت برای ساکنین منطقه ایجاد شود و همچنین، اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و حفظ امنیت شهروندان به کار گرفته شده است.

شیخی تصریح کرد: پس از اتمام عملیات تعمیراتی، جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امدادی این شرکت به سرعت و با اطمینان کامل برقرار خواهد شدف این تیم‌ها از تخصص و تجربه بالایی برخوردارند و تمام تلاش خود را برای بازگشت به موقع و ایمن جریان گاز به کار خواهند بست.

شیخی از تمامی مشترکان بابت صبوری و همکاری‌شان در طول این مدت تشکر کرد و اظهار داشت: با انجام این تعمیرات، شاهد بهبود قابل‌توجهی در کیفیت و امنیت خدمات گازرسانی باشیم.

وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی که در شرایط سخت و حساس به خدمت‌رسانی مشغول‌اند، قدردانی کرد و گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به وضعیت جریان گاز، مشترکان می‌توانند به سایت رسمی شرکت گاز آذربایجان غربی مراجعه کرده یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های اعلام شده، اطلاعات لازم را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.